Můj odhad je ten, že klient se stal obětí nějakého worma, který z jeho počítače odesílal kupříkladu spamy co to dalo. Je to poměrně častý jev a dokáže to upload pěkně vytížit. Klient by měl ještě uvést, jak má systém zabezpečený proti tomu, aby se mu to nestalo. Zdá se mi to mnohem pravděpodobnější než chyba v počítání dat.
Skype asi ne, tam by se pobjem odesilanych dat zhruba shodoval s objemem prijimanych (autor pise cosi o tom, ze bylo vice odesilanych). Nicmene krome chyby v systemu CTc se skutecne nabizi pusobeni nejake "sexy aplikace", kterou si stezovatel sam (nebo mu ji tam nekdo skryte) naistaloval.
Ale o tom prece ten clanek vubec neni. Jestlize mam pocit, ze jsem data neprenesl, fakturujici firma by mela byt schopna mi JASNE dolozit, ze jsem sluzbu spotreboval a ze mam maslo na hlave ja. Pak bych sklopil usi a s omluvami odesel.
Jenze tohle je o tom, ze zakaznika akorat nastvou, protoze ten je presvedcen, ze ho chteji obrat, udelali chybu a oni NEJSOU SCHOPNI prokazat, kde je pravda.
Sam jsem uz byl v podobne situaci, ze jsem volal s reklamaci, ale vysvetli jsme si pojmy/dojmy, uctovana castka mi byla zduvodnena a ja jsem ji v klidu odesel zaplatit. Bez emoci. A tak by to melo fungovat...