Ale o tom prece ten clanek vubec neni. Jestlize mam pocit, ze jsem data neprenesl, fakturujici firma by mela byt schopna mi JASNE dolozit, ze jsem sluzbu spotreboval a ze mam maslo na hlave ja. Pak bych sklopil usi a s omluvami odesel.
Jenze tohle je o tom, ze zakaznika akorat nastvou, protoze ten je presvedcen, ze ho chteji obrat, udelali chybu a oni NEJSOU SCHOPNI prokazat, kde je pravda.
Sam jsem uz byl v podobne situaci, ze jsem volal s reklamaci, ale vysvetli jsme si pojmy/dojmy, uctovana castka mi byla zduvodnena a ja jsem ji v klidu odesel zaplatit. Bez emoci. A tak by to melo fungovat...
Skype asi ne, tam by se pobjem odesilanych dat zhruba shodoval s objemem prijimanych (autor pise cosi o tom, ze bylo vice odesilanych). Nicmene krome chyby v systemu CTc se skutecne nabizi pusobeni nejake "sexy aplikace", kterou si stezovatel sam (nebo mu ji tam nekdo skryte) naistaloval.
Můj odhad je ten, že klient se stal obětí nějakého worma, který z jeho počítače odesílal kupříkladu spamy co to dalo. Je to poměrně častý jev a dokáže to upload pěkně vytížit. Klient by měl ještě uvést, jak má systém zabezpečený proti tomu, aby se mu to nestalo. Zdá se mi to mnohem pravděpodobnější než chyba v počítání dat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).