Milý Jakube, měl by jsi se naučit psát dopisy. Kdybych já dostal tvou reklamaci, tak bych ji nerozuměl taky.
1) chybí ti podstatná fakta od kdy jsi odešel od ČT atd, prostě je třeba dodat všechna data.
2) má se psat jasně a krátce, a nejlépe strukturovaně, a jak vidím ty tři tečky před tím tvým výtahem a potom, tak mi je z toho špatně.
3) slova jako nejspíš apod. do reklamace nepatří, buď se cítíš na to, že je to špatně a pak to napiš jasně a nebo nic nepiš. Ten tvůj dopis je děsně vyhýbavý
No prostě nerozhodnost a bordel. Ještě, že se živíš novinařinou, protože v obchodě by jsi asi neuspěl. Pro příště, jestli něco budeš psát, tak to napiš jasně stručně, na dva řádky, a stůj si za svým.
ad. 1. Zpocatku jsem se mylne domnival, ze podstatna data maji oni - kdyz je dokazi fakturovat.
ad. 2. Ty tri tecky jen znamenaji kraceni dopisu pro ucely clanku. Nechtel jsem ctenare unavovat vecnym "Dobry den, byli byste tak laskavy" a "Dekuji moc, Vas JT"
ad. 3. Neplette si prosim, vyhybavost se slusnosti a pochybnosti s ironii. Krom toho nikdo nejsme neomylni. Ja si naopak myslim, ze pochybnosti do uvazovani patri. A mam napriklad velkou pochybnost, ze my dva se zname, tim mene, ze jsme si nekde slibili tykani!
1. to je zásadní omyl, musíš jim všechno poskytnout sám, ať to nemusí hledat (zásadní omyl nezkušených).
2. mě to připadalo jinak, prostě že je to delší. Stejně to nemá hlavu patu. Měl by jsi se naučit psát tak, aby to bylo každému hned jasné.
3. tak to jsi zase mimo. Jsem ti nechtěl říci, že jsi ironický, ale že by jsi měl stát za svým. Jakmile při reklamaci nestojíš pevně za svým, tak ji ani nezačínej, protože to je zbytečné.
Jsem na Internetu od roku 96 a všichni si tady tykáme, pokud ti to vadí, jdi si někam jinam :).
No, kdyz Vam pripada normalni udilet rady typu "my si tady VSICHNI tykame", coz zjevne neni pravda (staci se podivat napriklad do teto debaty), tak ja Vam dam taky jednu radu: Spravne se pise "mel BY SES naucit".
Reklamace se posílají jen v tištěné podobě dopisem (předpokládám, že jsi tady dal jen copy&paste z emailu) a ten dopis je třeba poslat doporučeně s dodejkou (když to nepošleš s dodekjou, tak ti každý popře, že vůbec dopis dostal). Takhle je to tady zavedené. Je to pomalé ale funguje to. Jo a na reklamaci je standardní lhůta 31 dnů (většinou se posílá odpověď právě ten 31ní den). Takže vztekat se 14 den kde je odpověď nemá smysl.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).