Taky od nich máme linku, technicky je všechno v pořádku, ale úroveň komunikace opravdu hrůzostrašná. Když s nimi komunikujete napřímo, do telefonu vám slíbí prakticky cokoli, skutečnost je pak jiná a nemáte šanci najít někoho, kdo problém opravdu vyřešit.
Z potvrzené lhůty přechodu 3 týdny byly 2 měsíce (vinou ČRa a zkuste firmu odříznout na 2 měsíce od internetu), z 10 minut výpadku linek 3 hodiny, podepsanou smlouvu vraceli 4 měsíce snad po 5 urgencích, informace ohledně přechodu na nové tarify taky dostanete v různých variantách podle toho, s kým mluvíte. Přístupový heslo jsem z nich mámil 6x během několika týdnů, i když to původně slíbili vygenerovat do druhýho dne. O tom, že by vám zavolali, když vám to slíbí kvůli nějakému problému, si můžete nechat jen zdát.
Já jinak tenhle systém obsluhy zákazníků nechápu. Jako by chtěli zákazníka speciálně nas..t, nehledě na to, že když jim tam na 800 linku volá kvůli jedný blbosti 10x, tak se to řešení musí dost prodražit.
Kdo k nim chce přejít od žlutého zloděje, musí s jejich neschopností počítat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).