Jinými slovy to znamená, že k údajům o kampaních a k dalších klíčovým ukazatelům se dostanou lidé, které stávající klienti vůbec neznají.
Firma se může tisíckrát zaklínat důvěryhodností, ale známe české kamarádíčkovské a korupční prostředí. Někdo někoho zná, někdo se chce pochlubit a šup - klíčové údaje o vaší firmě má najednou konkurence!
Nechali byste si od takového molocha udělat kampaň, nebo radší zvolíte jednoho jediného důvěryhodného freelancera, který dělá jen a pouze vaši kampaň z daného oboru?
Ak si toto myslite, tak s nimi proste nerobte. Hmm, ale s tymto pristupom by ste vlastne nemohol robit s nikym, pretoze to kazdy ma dakych kamaradickov (vcetne toho freelancera). Takze interne... Ale vlastne, co to trepem, vacsina unikov informacii je interna, ostava vam robit si to sam. Good luck!