ted jsem si precetl ostatni reakce a musim dat za pravdu insiderovi - moznost ze by to byla proste jen neobvykla reklami kampan Contactelu (ma prece prsty v obou tech sluzbach!) me nenapadla :-)
"Zlom měl teprve přijít. Internet zadarmo nabídl až o rok později internetový portál Centrum (viz Centrum nabízí Internet zadarmo!), který se rozhodl využít skutečnosti, že jeho uživatelé na něm trávili přibližně sedm milionů minut denně a třetina z nich se připojovala prostřednictvím vytáčeného připojení."
"iDnes má však podle iAuditu měsíčně 900 tisíc návštěvníků, z nichž každý stráví na serveru v průměru 41 minut, což by mohlo představovat slušné výnosy,"
muze mi autor nebo nekdo jiny objasnit jak souvisi navstevnost portalu s tim kolik portal vytezi z poskytovani dial-up pripojeni? krom moznosti udelat si u svych uzivatelu reklamu na vlastnich strankach zadnou jinou souvislost totiz nevidim. a take si nedovedu predstavit, proc by stavajici navstevnici portalu menili poskytovatele pripojeni ... zvlaste pokud jim nenabidne nic navic, ba prave naopak nedostanou ani e-mailovou schranku a misto pro stranky.
... nebo ze by se iDnes a Atlas chystali ke zpoplatneni obsahu a u primo pripojenych uzivatelu by toto zpoplatneni bylo realizovano prostrednictvim podilu na zisku z dial-upu???
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).