Nesouhlasím s navrhovaným řešením, protože mediální agentury si to možná ohlídají, ale co přímí klienti? Těch bude vždy hodně a nemusí tomu až tak rozumět, takže pak klidně zbaští portálu pohádku o tom, kolik mají "návštěv".
Mě jako zadavatele reklamy tyhlety spory opravdu neskutečně unavují a myslím, že by TNS měl jednoznačně zavést kategorie do auditů. Prostě počet hostů na titulní stránce, počet hostů na můjweb, počet hostů na stránce kam poptávám banner. Žádné PW, žádné machinace s čísly, žádné "iFrame" a podobné diskuse.
Fakt se nedivím, proč se tolik firem reklamy na Internetu "bojí", když jim každý říká něco jiného -zaručeně exaktního- a přidá tu a tam nějakou hlášku o tom, jak hrozná je jeho konkurence.
Skvělé a nádherné, úchvatné - pane Fejk, zlatý to člověk, konečně to také řekl někdo z těch kterých se to týká. Konečně někdo nahlas řekl, že celý humbuk okolo iAuditu je pouze uměle vyvolávaný a žádná potřeba čísel od iAuditu vlastně vůbec neexistuje.....
Má to něco do sebe, Patriku, tohle by si trh už opravdu ohlídal.
Mimochodem: nevím jak je to v ostatních mediálkách, ale nám vůbec nezáleží na tom, který portál trumfnul konkurenci o 10 mio pw. Opravdu ne. Jen doufáme, že vášnivé diskuse z minulého týdne nečetli naši klienti...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).