Vlákno názorů k článku Audit serverů, aneb učíme se sčítat jablka a hrušky od Michal Fejk - Má to něco do sebe, Patriku, tohle by...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 11. 2000 15:24

    Michal Fejk (neregistrovaný)
    Má to něco do sebe, Patriku, tohle by si trh už opravdu ohlídal.
    Mimochodem: nevím jak je to v ostatních mediálkách, ale nám vůbec nezáleží na tom, který portál trumfnul konkurenci o 10 mio pw. Opravdu ne. Jen doufáme, že vášnivé diskuse z minulého týdne nečetli naši klienti...
  • 30. 11. 2000 18:51

    Petr Ptacek (neregistrovaný)
    Skvělé a nádherné, úchvatné - pane Fejk, zlatý to člověk, konečně to také řekl někdo z těch kterých se to týká. Konečně někdo nahlas řekl, že celý humbuk okolo iAuditu je pouze uměle vyvolávaný a žádná potřeba čísel od iAuditu vlastně vůbec neexistuje.....
  • 1. 12. 2000 2:12

    Ondřej Fryc (neregistrovaný)
    Já bych řekl, že někteří to četli :-)

    Nesouhlasím s navrhovaným řešením, protože mediální agentury si to možná ohlídají, ale co přímí klienti? Těch bude vždy hodně a nemusí tomu až tak rozumět, takže pak klidně zbaští portálu pohádku o tom, kolik mají "návštěv".

    Mě jako zadavatele reklamy tyhlety spory opravdu neskutečně unavují a myslím, že by TNS měl jednoznačně zavést kategorie do auditů. Prostě počet hostů na titulní stránce, počet hostů na můjweb, počet hostů na stránce kam poptávám banner. Žádné PW, žádné machinace s čísly, žádné "iFrame" a podobné diskuse.

    Fakt se nedivím, proč se tolik firem reklamy na Internetu "bojí", když jim každý říká něco jiného -zaručeně exaktního- a přidá tu a tam nějakou hlášku o tom, jak hrozná je jeho konkurence.

    Ondřej Fryc
    bilezbozi.cz, s.r.o.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).