Ona je to platební brána, ne platební systém. Čili PayPal do toho jednoduše zařadí, když budou chtít ovšem. A myslím, že to dělali právě kvůli tomu, aby se daly jednoduše zařazovat nové platební systémy...
Zkusím se nenápadně zeptat, ale osobně bych řekl, že důvody mohou být dva: 1) obava z nízké penetrace PayPalu mezi běžnou sortou Aukro zákazníků a2) dohoda s PaySecem o vzájemné podpoře.
Penetrace by asi nebyla problém, spíš si myslím, že za třetí je správně.
Osobně nechápu, proč nenavázali na spolupráci s mBank, tam má penetraci mezi aukristy poměrně velkou.
A takové ty informace o cenách za transakci pro prodejce? Je to teda už nějaký ten pátek co se to řešilo naposled a v globálu to tehdá vycházelo tak, že pro příjemce platby to není až takové terno a v globálu nikterak neušetří. PayPal navíc není v češtině, což uřízne tak poctivou polovinu uživatelů na aukru a pokud z toho nemají žádnou výhodu, proč by se tím trápili když tomu ani nerozumí? Pak je otázka jestli implementace něčeho takového má vůbec nějaký smysl pro těch "pár" uživatelů.
No nevím. Přijde mi to celý zbytečně komplikovaný. Podle mého systém PayU bude vhodný jen pro příliš malou skupinu uživatelů. U PayPalu musím jen souhlasit, že jazyk by mohl zdejší aukristy spíš odradit. Osobně používám americký PayPal a český GoPay. PayPal používám hlavně v cizích eshopech, kde myslím nemá konkurenci. V českém prostředí používám radši GoPay, který "mluví" česky a hlavně je to levný. Já si myslím, že by se spíš Aukru vyplatilo použít už zavedený systém, než se pokoušet o vývoj nového "kusu".
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).