Ono to není tak, že se mobil přihlásí na víc BTSek, on komunikuje vždy jen s jednou, jenže současně hledá další BTSky a do sítě posílá data o pěti BTSkách s nejsilnějším signálem (včetně síly signálu). Toto se pak používá k přepnutí mobilu na další BTSku při pohybu. (Přepnutí řídí síť, není to na požadavek mobilu.) A lze to použít pro triangulaci.
Dosti to přecenujete.. podle mě narážíte na tzv. "triangulaci" v případě mobilních operátorů - tedy.. jak se uvádí, pokud váš mobil se přihlásí na různé vysílače v okolí, tak jste průnikem jejich signálu odhadnout přesnou polohu daného účastníka.. ve velkoměstě to není na jednotky metrů. spíše stovky.. a mimo velkoměsto bych si tipl spíše na skoro kilometry.. další argument typu "milenky".. no.. jste asi neskutečně paranoidní, ale operátor rozhodně si nespojuje žádná konkrétní čísla s vaší osobou.. max. tak prefixy jednotlivých operátorů, tj. kolik procent volání věnujete měsíčně do třeba Vodafone nebo T-mobile sítě.. a z toho pak vychází jejich obchodní oddělení,aby vám mohlo nabídnout výhodnější tarif..
to, co vy popisujete, se může dít snd jen v rámci trestnho vyšetřování policie.
1 - ale tyhle data se online nepřenáší.
2 - i kdyby se přenášela, a to pořád, stále operátor o vás ví pouze, když jste v autě. Což je obvykle jen malá část dne.
3 - nepoužíváte mobil? Jen málokdo kvůli soukromí nepoužívá mobil - a to je teprv panečku zdroj informací o pohybu, vazbách, případně milenkách apod. Takže data už operátor stejně má, a mnohem citlivější.
Ale ví! součástí systému eCall je i mikrofon a čidla v sedadlech tedy operátor přesně ví kolik lidí v autě sedí a přiřadit vaše jméno k jednotlivým vzorkům hlasu je čistě sw záležitost. Navíc nepochybuji že některé auta budou mít i vnitřní kameru, přeci bude fajn když "záchranka" bude vědět jak moc jste v případě nehody zraněný....