Vlákno názorů k článku Až měsíc offline? I to je bleskové ADSL od Pablo - Vazeny pane Macichu,podivuji se tady nad vasim investigativnim...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 7. 2007 11:29

    Pablo (neregistrovaný)
    Vazeny pane Macichu,podivuji se tady nad vasim investigativnim textem z 28.6.
    Ja dovedu snadno pochopit rozhorceni nadsence,kdyz mu odpadne inet.I mne zivi.S podivem ale pozoruji jak se ruzni odbornici i "odbornici" snazi rozumovat o kvalitach poskytovanych sluzeb.
    Prvne:Vase porucha byla vyresena pomerne rychle (6dnu),a info zamestnance o moznosti cekat az 21 dnu bych rad poopravil.Uvedomte si ze mame jakysi obchodni zakonik a at se Vam to libi nebo ne,ten jasne rika,ze reklamace na zbozi(a co jineho sluzba je nez zbozi?) musi byt vyresena do 30.dnu!
    Ale z lidskeho hlediska.Dovedete si nejak predstavit,ze spolecnost ktera ma zakazniku ve statisicich si dovoli mit tehniky v prepoctu 1:1 aby mohli regovat ihned na Vase pozadavky?Kolik byste asi pak platil za takovou sluzbu.
    No a ke kvalite linek.Jak dlouho asi jsou v provozu?Kdy a kdo je stavel?Lepsi to bude az budou ty miliardy na obnovu vedeni,stavby d-slamu apod.
    Ja se neminim nejak mohutne zastavat o2.Sam nemam rad monopoly.Ale neni to lepsi ani u jinych.Sam se nemohu dovolat na UPC uz tri dny.No a chovani operatoru?Nekdy asi hranici s aroganci,ale zkuste si to sam.Takovych flegmatiku,ktere nevytoci nikdo a nic neni mnoho.A nedovete si ani predstavit co ze sebe vychrli clovek,ktery si mysli jak desne je anonymni.Vyraz jednoho k me kolegyni "jdi do pice ty slapko"hovori za vse.
    Berte prosim moznosti sluzeb z pohledu lidskeho a ne technika.
  • 7. 7. 2007 15:37

    Petr (neregistrovaný)
    zrovna ted jsem domluvil s hulvatem, kterej na me rval protoze jsem ho nechtel prepojit na operatora se kterym mluvil predtim. Nak nedokazal pochopit, ze nevim s kym z obchodniho oddeleni mluvil a ze ho mohu prepojit pouze na dane oddeleni. Kdyz mi zacal nadavat do posranyho slavisty (jsem spartan, coz me silne urazilo) tak jsem mu okamzite zavesil.
  • 7. 7. 2007 23:09

    Michal (neregistrovaný)
    Vidím tu spoustu reakcí na aroganci operátorů na CC. Stačí, když to vezmeme z druhé stránky. Kolik se za jediný den dovolá slušných zákazníků a lidí, kteří se neodváží použít vulgárních výrazů?! Naprosté minimum! Takže si samy uvědomme jak se chováme v situacích, kdy nám skřípou zuby. Buďme ohleduplní i k těm, co za problémy svého zaměstnavatele nemohou a přesto vám musí chtě nechtě pomoci!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).