To vychází z mé zkušenosti, když jsem to zkoušel (v době ověřovacího provozu). Nedorazil mi ani e-mail ani SMS. Kolega to zkoušel se stejnými výsledky.
Ale nemám jejich mobilní klíč.
19. 1. 2021, 13:28 editováno autorem komentáře
V případě ČSOB sice není ČSOB Identita zřízena automatizovaně, ale pro zřízení stačí přístup do internetového bankovnictví. Pokud by útočník pronikl do internetového bankovnictví oběti, může jí identitu zřídit. Oběť se o zřízení identity nedozví, protože jí nepřijde žádné upozornění na kontaktní údaje, které má evidované ve svém internetovém bankovnictví.
Zvlastni tvrzeni. Kdyz jsem si ji vcera zrizoval prisly mi 2 emaily na moje kontaktni udaje a musel jsem potvrzovat v mobilnim klici.
Mozna snad, ze by mohl prijit dopis, pokud by potencialni utocnik zvladl zmenit email a nejak si privlastnit mobil s klicem.