Ono je to také s těmi fazolemi hodně o tom, že jsme hravý národ. Podívejte na SMS. Jsme někde ve špici žebřičku v přepočtu SMS na obyvatele, jestli ne vůbec první.....
Kombinace hry a "hromadění majetku" mi přijde ideální...
Já s tebou ale v zásadě souhlasím - oni to musí dělat pro zábavu, když jsou ty fazole v praxi na dvě věci. Největší fazoláři mají desetitisíce f - kolik je to stálo času a co z toho mají? Obě odpovědi začínají na H: hodně a h...
Když má jejich čas takhle malou hodnotu, tak nechápu, kdo je může chtít za zákazníky.
Jestli Ti zvysi honorar za kladne reference tak se pridavam, opravdu nejzajimavejsi clanek a tema v posledni dobe jake jsem na Internetu cetl, tesim se na pokracovani a vyhodnoceni. Jen tak dal ;-)
Předpokládaný honorář za dva díly článku mi doufejme zaplatí náklady na ty části experimentu, které se mi nepovedlo vysomrovat zadarmo - tak asi tak :-)
Dalšími qéčky nepohrdnu, ale jakékoliv kladné hodnocení mi doufejme zvýší honorář tak jako tak - úplně nejlepší by byla speciální petice směřovaná na editora :-)
Hergot! Už takhle to byla zajímavá čísla, byť celkem zatím potvrzující mé závěry. I tak jsem ale vyklepal z mošničky 500 qéček. To jako, že si mám Jiří na zítřek připravit ještě další?
:-)))
Na základě čeho jsi k takovému názoru dospěl? Můj osobní dojem (minimálně stejně podložený jako tvůj) je ten, že většina fazolářů sbírá pro zábavu, aby poznala nové weby a mohla diskutovat s podobně zaměřenou komunitou, tj. stejná skupina, jako třeba čte kudykam.pinknet.cz nebo chodí na chaty. Mimochodem, v ČR není úplně švorc vůbec nikdo vyjma bezdomovců, i když to extrémní pravičáci jako ty určitě neradi vidí :-)
...a dodavam: take jde o to, na jake cilove skupine je cela kampan testovana. 17-ti lete divky, to je dlouhodoba investice pokud zrovna neprodavate prislusenstvi k mobilum, sminky, nejake ruzove titernosti nebo travu
Já bych řekl, že sběrač fazolí, ať už se vrátí nebo ne, je úplný idiot, co tráví dny tím, že sbírá fazole, které jsou stejně k ničemu (resp. má za ně několik málo slev, které ho vyjdou pěkně draho, protože klikal celý den jak blázen). Kdo chce zákazníka, který je idiot a navíc švorc (bohatí idioti jsou samozřejmě něco jiného)?
Jsem rad, ze se clanek libi, ale myslim, ze zitrejsi druha polovina, tj. vysledky, kolik se ziskalo opravdovych navstevniku, kteri se vratili i po kampani, bude jeste o dost zajimavejsi - takova cisla jsem ani nahodou necekal :-)
Jojo, s timhle nazorem musim souhlasit, opravdu se autorovi klanim. Dlouho jsem na lupe.cz necet neco tak zajimaveho. Jedina vec co mi mozna v clanku chybi je nejak zapojit do "vyzkumu" i kvalitu webu, protoze ta ma take jiste vliv na nektere indikatory, ktere v tabulkach pouzivate. Ale samozrejme chapu to, ze neexsituje zadny objektivni nastroj na mereni "kvality webu".