Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Berkova RTA jedná s investorem o celoplošném digitálním vysílání od anonym - čistě hypoteticky by se časem mohl v muxu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 4. 2011 9:15

    bez přezdívky
    čistě hypoteticky by se časem mohl v muxu 3 objevit program RTA od 7:00 do 12:00 - od 12:00 do třeba 22:00 či kdy program TV 7 tedy pozice RTA/TV7 a ještě óčko to už blekotovi donu levinskému dává jistou část pravdy, to už by bylo s primou love a případně novou doma 4 programy z 8mi možných - to už by bylo solidní, spíš by bylo zajímavé, jak by se čra popraly s představami televizí - óčko jen 70% pokrytí čr, RTA něco podobného nova doma 99% (možná) prima love 90% - když don levinský tak nějak vyloučil v tom nedávném rozhovoru myšlenku na rozdílný obsah na jednotlivých vysílačích, no a pokud by se přidal pařízek a TV Telka/TV Pohoda/Public tak to už by bylo dejme tomu 5 TV stanic v muxu 3 a v podstatě mux 4 by zůstal jen pro ČT HD a Nova HD, ale je otázka, co se bude dít po rozšiřování DVB-T2, jestli česká televize či nova neopustí mux 4 nebo oba, to by pak myslím telefónica o2 měla co dělat :D :D :D no nic vše jsou to jen hypotézy, uvidíme, jak to skončí :-)))
  • 22. 4. 2011 9:29

    bez přezdívky
    A přijde si ze zahraničí EuroNews a máte tu jeho šestku pohromadě, co by dup...

    Jenže:
    1)Óčko zvažuje...
    2)Nova Doma se připravuje a nikdo nic neví...
    3)Berka shání inestora a když ho nesežene říká, že rezignuje...
    4)Pařízek nekomunikuje...
    5)Public TV se rozkládá...
    6)Euronews se také nic neví...

    Takže zůstává pravdou, že je tam PRIMA LOVE...
    A takovéto výhledy, zde jsou prakticky od začátku...
  • 22. 4. 2011 9:48

    bez přezdívky
    Mimochodem, to by bylo docela hezké a relativně vyvážené složení:
    2x pro ženy, 1x dětský, 1x hudební, 1x místní zprávy, 1x EU zprávy.
  • 22. 4. 2011 11:11

    bez přezdívky
    EuroNews je v několik zemí EU v DVB-T např. třeba na Maltě. Když se v ČR začalo s DVB-T tak projevili zájem. Jestli ho mají i po tom, co se tady v DVB-T děje ví pán bůh... Je to normální komerční subjekt, takže jestli je pro ně třeba Malta z důvodů turistů zajímavější nežli ČR ? Je to dost pravděpodobné... Jinak třeba vysílání RADIO FRANCE INTERNATIONAL platí v Praze na FM francouzská ambasáda. Vysílání BBC WORD SERVICE po ČR na FM http://www.bbc.co.uk/czech/frequencies/story/2007/04/070417_czech_frequencies.shtml si platí BBC a daňoví poplatníci v UK nad tím hýkají radostí a slastí a jestli by nejraději něco zastavili jako první, tak právě tohle...
    Ovšem to se EuroNews netýká, ti by si na to museli vydělat reklamou stejně jako Berka nebo Pařízek nebo Z1 nebo Public Tv nebo kdokoli.
  • 22. 4. 2011 10:25

    Milda
    Když to vezeme reálně:
    1) Óčko zvažuje pořád něco, na to jsou Balvín s Chudárkem specilasté. Proti muxu 3 hraje že Óčko prosperuje dobře i bez celoplošného DVB-T. Pro mux 3 zase oslovení více diváků, kteří nemají možnost sledovat jinou hudební stanici a tedy vyšší výnosy z inzerce.
    2) Nova vyčká jak se chytne konkurenční Prima Love a podle toho se rozhodne jestli to má smysl dále tříštit síly nebo je výhodnější posilovat Cinemu.
    3-4) Berka s Pařízkem už roky něco slibují a je otázka zda-li neprováhali vhodný okamžik ke startu. Amatérská a chaotická televize po vzoru Publicu si na sebe nevydělá a atraktivní práva k akvizicím jsou od ostatních TV hráčů rozebraná.
    5) Peškové z Publicu nelze věřit ani pozdrav a sekera 300 miliónů Kč je likvidační. To už by pro potencionálního zájemce o vysílání bylo lepší vybudovat novou TV od základů.
    6) Euronews v muxu 3 je totální blbost. Kdo by to platil a proč?