Ted jsem se koukal na jizdu a nasel tam toto:
"Telefonní číslo cestujícího dostaneš, jakmile si rezervuje místo a zaplatí online. Podívej se na naše pravidla"
Takze se da pomerne s velkou jistotou odhadovat, ze jak zkonvertuji jizdomatacky uzivatele, tak nasadi POPLATEK.
Tak k technickým chybám, nebo nedomyšlenostem. Asi nejzásadnější je, že cestující a řidič se nemohou dohodnout před schválením jízdy.
Kupodivu ignorují fakt, že ona dohoda o jízdě. Rozhoduje o tom jestli cestujícího schválíte, nebo se na jízdu přihlásit či ne. Tohle připomíná tisíc a jedno stupidní "rande na slepo".
Byl jsem stastnym uzivatelem jizdomatu. Dokoce i Addblock jsem mu vypnul.
Nasilne jsem se nechal jizdomatem zmanipulovat a prevedl sva pro jizdomat cenna data na blablacar.
Prosel jsem dalsimi manipulativnimi dialogy zakladani uctu.
Vypsal jsem si jizdu jako ridic.
Bezne reaguji obratem a uvadim v poznamce k jizde cenu alternativne v EUR (ne vsak matematickym prepoctem).
Moje poznamka byla zamitnuta protoze "Poznamka musi byt delsi nez 75 znaku!!!"
Moje poznamka k jizde byla zamitnuta z duvodu uvedeni alternativni ceny!!!
Vnoci se mi zapsal jeden cestujici a blablacar mne vyzval, at jizdu schvalim do "ctvrtek 3:49am". Rano uz blablacar cestujiciho vykopnul!!!
Automaticke prihlaseni nejde aktivovat bez overeni telefonu!!!
(jsem silne verici cirkve prirozene potreby soukromi)
Pri vyplnovani profilu jsem nastavil neutralni pristup ke klaboseni v aute a blablacar z toho udelal "Hodne povidam, kdyz mam naladu"!!!