Pamatujete se na tu reklamu, ve které přišla rodinka do obchodu s elektrospotřebičema, tatík si stoupnul před obrovskou televizi, chvíli to "děsně prožíval" a nakonec požádal prodavače o "dvě... tužkové baterie" ???
A vzpomenete si na co ta reklama byla, nebo si z ní pamatujete jen toho trotla? :)
No, popravde, ja si nepamatuju, co to propaguje skoro u zadne reklamy, vtipne nebo nudne, dobre nebo spatne. Asi je to dalsi druh reklamni slepoty.
Pamatuju si reklamu na Ebanku (Nemusim!) a to asi proto, ze na me pusobila silne negativne a ty postavy, co rikaly Nemusim na me svym chovanim pusobily jako arogantni hovada.
Pak vim ze je reklama, kde jsou polonahe Missky a ta je na nejakou vodu, ale nejsem si jist na jakou.
Deje reklam si pamatuju (muz a zena na lavicce, ona mu sebere noviny | lide skacou z vysky do prazdna a pos nimi se objevi bazen/pohovka... | auto v lese napadnou prisery - ale je to jen sen | spousta reklam na auta, ktera za velebne hudby projizdi mestem a vsichni se na ne divaji, nebo rezou zatacky v serpentinach | chlapecek ma diky pracimu prasku "uspech" ve skole) - vsechny ty sceny si pamatuju, ale co propaguji, to netusim :-))
Důležité je, abyste si až v okamžiku, kdy budete před nákupním rozhodnutím, vybavil ta sdělení a spojil si to s konkrétním výrobkem (a tady abyste byl cílová skupina, což u pracího prášku nejste). Reklamy nejsou k tomu, abyste si vybavil spot a řekl, co to propagovalo, ale aby až se budete rozhodovat o konkrétní koupi, abyste si vybral ten jeden konkrétní. A ještě jednu funkci některé reklamy plní - při jejím sledování uděláte rozhodnutí něco koupit. To je vše :-)
Samozrejmne. Ale jde o to ze nevi na jaky praci prasek. Predpokladam, ze nejde o reklamu na zvyseni obecneho povedomi o tom ze neco jako praci prasek existuje a lide by to meli v zajmy lepsi hygieny pouzivat.
To mate pravdu, znacka by se vedet mela, pokud ovsem ta reklama neni rafinovana tak, ze znacku si sice nezapamatujete, ale kdyz jdete do marketu, tak automaticky sahnete po onom prasku na ktery byla reklama. ;-)
Ja jsem zil dlouha leta v nevedomosti, az diky uzasne reklame jsem se dovedel, ze 90% zenskych se pochcava v divadle a jeste o tom tise a vasnive vzdychaji do radia v primem prenosu.
Tohle blaho si muzete vychutnat kazdou hodinu na CRo.
To uz je lepsi sezrat ten polstar z gauce :-)
Lebo vo vasej domacnosti zrejme perie manzelka, mozno ona si pamata na aku znacku pracieho prasku bola ta reklama. Skus sa jej spytat :). Totiz ked ten produkt aktivne nepouzivas, tak sa nevyznas ani v znackach (stavim sa ze si pomenies ta k maximalne na dve znacky pracieho prasku, z ktorych jedna sa uz 15 rokov nevyraba). Ked su ovsem v televizii alebo radiu reklamy na aDSL pripojenie, tak si urcite pamatas ktora reklama patri ku ktorej firme. Samozrejme - znova za predpokladu ze pracujes v oblasti IT/Internet.
Ano, to jsou presne argumenty, ktere zivy multimiliardovy reklamni business. Nicmene krome elementarniho vlivu propagace na zvyseni prodeje, kdy hlavni roli hraje zvyraznovani existence konkretni znacky nebo produktu, se nic z toho ostatniho nepodarilo exaktne prokazat.