Bohuzel nekteri zakaznici a kreativci z reklamek se nechaji unest a nechapou, ze reklama neni soutez o nejvtipnejsi spot, ale zpusob jak prodat vyrobek. Presne z duvodu uvedenych v glose je "Bobik" jedna z nejhorsich reklam vubec, ackoliv je vtipna a bezesporu napadita.
Jinak u mne to dopadlo jeste hure, dialog vypadal takto:
Schizofrenik.mozek[0] = "Ci to vlastne byla reklama?"
Schizofrenik.mozek[1] = "No ja myslim, ze na Atlas.cz."
Takze za prachy Centrum si lide z Atlasu zvysili povedomi o sve znacce v me hlave. To ze to patri nekomu jinemu jsem zjistil az mnohem pozdeji. Jeste jsem si rikal: "ti hosi z Atlasu maji ale napady". :-)
No ja jsem nedavno mluvil s kamaradem, a ten mi o te reklame vypravel se slovy, ze se mu hrozne libila a ze je to reklama na Seznam.cz. Ja ji videl dvakrat a stihnul jsem si i vsimnout, ze je na Centrum. Nicmene ty reakce lidi vypovidaji o tom, ze si pamatuji vtipnout reklamu na nejaky vyhledavac nebo katalog stranek (bud to bylo centrum, atlas nebo seznam). :-) takze vlastne uspech. JKL
Stejnou zkusenost jsem udelal ja v nasi firme. Pracuji v internetovy firme a prekvapilo me, ze cele jedno nase oddeleni (6 lidi) se smalo tomu jak tomu Seznamu ten Atlas nechal zapichnout pejska. Nedej boze potom "normalni populace".