Vlákno názorů k článku Budeme sponzorovat Google? od kuba - Takze pokud prepnu televizi pri reklame tak kradu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 2. 2008 8:56

    kuba (neregistrovaný)
    Takze pokud prepnu televizi pri reklame tak kradu rohliky v samosce? Dokonce snad pokud jdu na koncert a zamerne necumim na reklamu hlavni sponzora tak taky kradu?
    myslim ze 460$ z IPO tusim okolo 100$ je porad docela pekna kacka za asi 3 roky?
    Samozrejmne, ze se nabizi jeste hlubsi demagogie, ze v pripade ze content provider bude placen nikoli za kliknuti, ale za nakup, jestli nahodou to, ze nekoupim neznamena taky kradez, a prnesene jestli vlastne staci ze se na tu soucasnou reklamu podivam, protoze to vlastne taky zadne prinese penize neprinese ani zadavateli reklamy tedy musim nakoupit abych je neokradal?
  • 29. 2. 2008 9:17

    Jaromir
    Navíc 7mi procentní pokles nic neznamená, to je běžný výkyv za jeden den. Prostě neznalý člověk vidí pokles o pár procent a už si rve vlasy s tím, že "padá svět".

    Stejně je to jedno, na bannery je už slepota dávno, tak začíná i na normální odkazy, jde jen o to vymyslet něco dalšího a hlavně neagresivního..., komu se to podaří, tak pojede dál. Chce to hlavně klid.

    A ten kdo se vzteká na pár procenty lidí, co si blokují reklamy, hlavní jsou a vždy byly celková čísla. Podnikatel, který například odmítá placení lidí kreditkou pod 100 Kč (což je mimochodem proti podmínkám VISY a stačí tel. a máte po terminálu) jen buzeruje lidi a nakonec odradí všechny. Důležité je "hýbat všemi svými spotřebiteli" a počítat s celkovým obratem. A hlavně být uctivý ke svým zákazníkům (i když z vašeho úhlu pohledu to jsou zloději). Jakmile začne být člověk restriktivní, začne zákonitě naštvávat všechny a to je konec jeho podnikání. Tak to vidím já ve svém podnikání, a řídím se podle toho. A pokud by většina mých uživatelů (což je blbost) začala používat blokování reklamy, tak si řeknu AUTOMATICKY, že je chyba ve MĚ v mém obchodním modelu. Chyba není nikdy v zákaznácích, ale jen v tom, co jim nabízíme, a jak to děláme.
  • 4. 3. 2008 22:03

    (neregistrovaný)
    Tohle by si měli přečíst hudební vydavatelé...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).