Takze pokud prepnu televizi pri reklame tak kradu rohliky v samosce? Dokonce snad pokud jdu na koncert a zamerne necumim na reklamu hlavni sponzora tak taky kradu?
myslim ze 460$ z IPO tusim okolo 100$ je porad docela pekna kacka za asi 3 roky?
Samozrejmne, ze se nabizi jeste hlubsi demagogie, ze v pripade ze content provider bude placen nikoli za kliknuti, ale za nakup, jestli nahodou to, ze nekoupim neznamena taky kradez, a prnesene jestli vlastne staci ze se na tu soucasnou reklamu podivam, protoze to vlastne taky zadne prinese penize neprinese ani zadavateli reklamy tedy musim nakoupit abych je neokradal?
Navíc 7mi procentní pokles nic neznamená, to je běžný výkyv za jeden den. Prostě neznalý člověk vidí pokles o pár procent a už si rve vlasy s tím, že "padá svět".
Stejně je to jedno, na bannery je už slepota dávno, tak začíná i na normální odkazy, jde jen o to vymyslet něco dalšího a hlavně neagresivního..., komu se to podaří, tak pojede dál. Chce to hlavně klid.
A ten kdo se vzteká na pár procenty lidí, co si blokují reklamy, hlavní jsou a vždy byly celková čísla. Podnikatel, který například odmítá placení lidí kreditkou pod 100 Kč (což je mimochodem proti podmínkám VISY a stačí tel. a máte po terminálu) jen buzeruje lidi a nakonec odradí všechny. Důležité je "hýbat všemi svými spotřebiteli" a počítat s celkovým obratem. A hlavně být uctivý ke svým zákazníkům (i když z vašeho úhlu pohledu to jsou zloději). Jakmile začne být člověk restriktivní, začne zákonitě naštvávat všechny a to je konec jeho podnikání. Tak to vidím já ve svém podnikání, a řídím se podle toho. A pokud by většina mých uživatelů (což je blbost) začala používat blokování reklamy, tak si řeknu AUTOMATICKY, že je chyba ve MĚ v mém obchodním modelu. Chyba není nikdy v zákaznácích, ale jen v tom, co jim nabízíme, a jak to děláme.