Vyplácí s tím dobírky od firem co nedávají na fakturu, vyplácí s tím čistá ruka zaměstnance a když to přesáhne tak řekněme 100 000 Kč tak se to odnese do banky.
My jsme e-commerci zrusili pred 4 lety a byla to jedna z nejlepsich veci co jsme mohli udelat. Ohledne platebniho terminalu jsme se nedohodli vubec, chteli pausal asi 250 Kč a 3,8%.
Za tech 12 let co mame kamenou prodejnu odesli vybrat peniz a uz se nevratili asi 2 lidi. A to jeste mozna sli domu a koupili to i nas na webu.
Jako zakaznik jsem ale nasranej kdyz neni terminal.
Prave v tech civilizovanejsich destinachcich je vsechno prokazovani na obchodnikovi. Pokud zakaznik nahlasi fraud, banka mu prachy obratem vrati, a pokud obchodnik neni schopen dolozit nejaky rozumny vysvetleni, tak se mu muze velmi rychle stat, ze mu zadna banka zadny ucet nezalozi - proto si to nikdo nedovoli.
Narozdil od CR, kde se v nejhorsim srocko necha krachnout ... a vedle se zalozi dalsi.
Ja musim v prve rade zabezpecit takovy chod firmy aby vse fungovalo a aby jsme na sebe vydelali. Jsou tisice veci ktere nemame, kavu zdarma, okvetni listky ruze na podlaze a ani platebni terminal. A to nejsme obor s 4-5% marzi, tam by nas terminal zabil.
Jinak je zajimavy, ze takove ty povsechne rady, ze pro zakaznika vsechno, i kdyby jsme meli krachnout maji vetsinou ruzni Hasalikove, nikdy mi ale takto dobre neporadil provozovatel podobneho typu obchodu.
A protoze jako zakaznik jste nasranej kdyz terminal neni tak nasirate denne ostatni protoze u vas ho nenajdou, to je panecku logika....
Ala dobirka - je to archaicky prezitek komunismu / ceske posty co by mel co nejdrive umrit. Normalni obchodnik nesebere penize z karty do te doby nez zbozi opousti sklad a jak psal nekdo nahore staci zavolat a penize jsou zpatky v pripade podvodu.
Bohuzel na to CR asi neni pripravena a dlouho nebude - takovejch ojebavek co jsme videli pri posledni navsteve za 14 dnu jsem venku nevidel za rok. A to pak bohuzel je potreba dokazovat ze to zbozi nedorazilo neboze bylo vracene prodejci...