Pokud to správně chápu, tak u začínající stránky s nízkým pagerankem vlastně nemám šanci s výměnou odkazů - mé stránky pak nejsou pro nikoho s vysokým PR atraktivní. Jedinou cestou by zřejmě bylo vyměňovat si odkazy s kamarády, což nemusí zrovna zapadat do obsahu nového webu. Zřejmě to nebude moc efektivní, když by měli stránky s pagerankem na stejné úrovni. A pak ještě registrace do katalogů.
Chci se zeptat: o kolika odkazech se zde vlastně bavíme? Jedná se o desítky nebo o stovky odkazů, směřující na můj web? Nebo stačí dva tři odkazy z deníku konzultanta na robertnemec . com (mimochodem pěkná ukázka copywritingu - seo sem se tam jen hemží)? Má vyšší váhu počet odkazů nebo spíš výskyt klíčových slov v textu odkazu?
To jsme se nepochopili - zajímalo by mne, kolik odkazů z cizích stránek by mělo ukazovat na tu moji, abychom vůbec mohli hovořit o vlivu zpětných odkazů na pagerank mé stránky.
Nikoli kolik odkazů mohu mít na své vlastní stránce, aniž by byl můj pagerank ohrožen.
Chápu, že zde hraje svou roli celá řada faktorů (zejména PR stránky se zpětným odkazem), takže by mně stačily nějaké ty zkušenosti...
Autor článku je v tomto přinejmenším nepřesný. Zjevně vychází z přesvědčení, že většina webmasterů má nainstalovaný Google Toolbar. I když teprve začínáte, vaše stránky pro linkovací partnery atraktivní být mohou. Ne každý webmaster se totiž na vás bude dívat přes SEO brýle a pokud budete mít dobrý obsah, třeba se se stránkou s vysokým Google PR dohodnete i na výměně odkazů z hlavní stránky.
Osobně často neodmítám žádosti od stránek s nízkým PR, pokud jsou kvalitní a dostanu dobře napsanou žádost o výměnu odkazů. Zanedlouho si totiž dostatečný PR vybudují.
Vacsina ludi co vymiena odkazy ma / mala by mat nainstalovany Google Toolbar, v ceskom prostredi este pripade Jyxo Toolbar.
Plne s Vami suhlasim, tato vsuvka tam prisla pocas prekladu zo slovenciny do cestiny. A nezastava moj nazor. V zahranici to je ine, tam sa naozaj s Vami malokto bavi ak mate PR pod 4/10 na stranke s odkazmi.
Apropo SEO bryle - ale toto je clanok o SEO a SEO budovani odkazov ;).
Ak ste uz na prvom mieste tak Vam staci par odkazov pre istotu. Ak nie ste, pozrite sa kolko ma Vas konkurent odkazov a predbehnite ho :) Kvalitou aj poctom. Na priemerny web by v ceskom a slovnenskom prostredi mohlo stacit niekolko desiatok kvalitnych odkazov. (20 - 30). Vynimkou su samozrejme vysoko konkurencne slova.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).