Nabídka by mohla být zajímává, bohužel naše společnost se již měla možnost seznámit s obchodní politikou společnosti Alliatel. Nové služby nám přišli do kanceláře na Vinohradech doslova "vnutit" obchodní zástupci - vystupování měli stejné jako podomní prodavači vysavačů či čehokoliv jiného, nakonec jsme je museli vyhodit. Od seriozního telekomunikačního operátora bych očekávala poněkud jiný způsob oslovení potenciálního zákazníka...
Jak je libo, naše firma a několik okolních přešla k Aliatelu před necelými dvěma roky a jsme naprosto spokojeni - účty poklesly o 30 - 40%, v případě nutnosti přijede technik třeba o půlnoci, zprovoznění telefonů (těch pár linek co jsme si nechali jako zálohu) po povodni trvalo Telecomu několik měsíců, Aliatel fungoval stále. Nějaké problémy by se asi taky našly, ale ve srovnání s tím, jaké utrpení nám připravoval Český Telecom... to by bylo na dlouhé zimní večery.
Ono to asi bude v lidech a ne přímo v obchodní politice společnosti. Setkal jsem se s tím u obchodních zástupců všech operátorů i u Telecomu, podobný přístup má bohužel dneska kdekdo. Nejodolnější byla zatím zástupkyně T-Mobile, té jsem musel snad čtvrt hodiny opakovat, že si opravdu nechci nic koupit a nedala se přimět k odchodu.
Možná se dnes ve všech školeních dává příliš velký důraz na neodbytnost, nevím, jestli těch, které to odradí je příliš málo nebo je to pouhá krátkozrakost.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).