Od nás dostali včera jasnou msg, z našich 5+ mega ročně od včerejška nedostanou nic dokud se to nevyřeší a závěr byl že ano jen co se to rozjede tak uvidíme. Nám v HC8 hrozili tak 3,5 milionu ale o 2m se to zastavilo ale např v Abacusu měli dneska dle slov z montáže víc než paniku.
Vy jste snad insider:-)
Na Nove by to bylo asi takto: Mel to byt den jako kazdy jiny, to by ovsem nesmelo natect nekolik kbeliku tolik nebezpecne vody do elektroniky. Voda pripravila nekolik bezesnych noci stovkam lidi. Podivejte se na pokusu co se stane, kdyz nalejete vodu do obycejne zasuvky. Je jasne, ze technologie nemohla napor vody vydrzet.
Spis nez umyslne mlzeni se jednalo o obvykly pristup, tedy mlzeni dale v kombinaci se zmatkem z neocekavane situace a nedostatkem informaci mezi pracovniky, kteri museli odpovidat neco hned. Pouceni do budoucna.
Dovolim si strelit, ze to mohlo vypadat nasledovne>
Technik zjistil, ze neco prestalo fungovat. Nejakou dobu zkoumal remote ... a kdyz zjistil, ze se na dany HW proste nedostane, tak se zved, a sel se podivat na misto. Tam chvilu vyvalene cumel, jak chcije voda ... zved telefon, a volal nejakymu tomu managorovi, ze tam chcije voda. Mozna zaroven poznamenal neco o tom, ze to bude treba cely vypnout ... nacoz mu managor rek, ze mu asi jeblo ... a ze to nepripada v uvahu ...
Mezitim dorazilo par kolegu, protoze se problemy namnozily ... a zacli tedy delat co bylo v jejich silach - nejaky ten kybl, hadry ... sehnali nekde udrzbare aby vypnul vodu ...
Lidem sedicim na telefonu se samo nereklo nic ...takze jim nezbylo nez si neco pro zakazniky vymyslet. Nefungujici switch je dobre zduvodneni naprosto cehokolil ...
Když pominu zjevné základní chyby jako že nikdo nevypnul elektriku v serverovně kde tekla do serverů voda a řešil to igelitem a popelnicí (takže úspěšně zvýšil míru škody na běžícím hw) , tak existují v podstatě jen dva možné důvody proč Casablanca tak dlouho vysílala z technické podpory neurčitou mlhu.
a) Jejich technici hodiny vůbec nevěděli co se děje. Potom je to případ obludné nekompetentnosti a jasný důvod změnit poskytovatele.
b) technici věděli co se děje ale manažeři rozhodli že se to pokusí nějak ututlat a utáhnout zákazníky na marketingové kecy. V tom případě je také nejvyšší čas změnit poskytovatele, protože když dodavatel takhle lže, tak těžko je pak možné věřit technickým parametrům, funkčnímu zálohování a dalším skutečnostem co si zákazník nemá moc jak ověřit.