Ono to vypadá, že Casablanca skutečně běžně slibovala a nabízela něco jiného, než nakonec zajišťovala.
http://www.hardyn.cz/nas-casablanca-obelhala-podvedla-poskodila/
Vím, že někteří diskutující prohlásí, že je hlupák, kdo nemá ve smlouvě i rychlost blikání kontrolky, ale i tak to vypadá, že se Casablanca INT mohla dostat tam, kde solidní firma nemá co dělat.
Pracovníci Casablanca INT vystupující v anonymitě tady v diskuzi, prosím ,na příspěvek nereagujte, ať z toho není další flame.
hlupák nehlupák, po bitvě je každý... nevím jak velká to je firma, jestli má vlastní IT a někoho komu se dá věřit a umí.
Ale tak třeba na tomhle případu, to by mě fakt zajímalo, jak probíhalo výběrko na tohle, co rozhodovalo, jestli cena nebo známosti, nebo co, přeci pokud vidím firmu nalezlou jen v jednom baráku, tak mi musí být jasný, že když barák vyhoří/vytopí/bouche plyn, tak končíme a na smlouvě může být co chce. Taky trochu selskýho rozumu to chce.
Casablanca není v jednom baráku, však proto jim to taky tak trvá, protože tu zálohu tahají bůhví odkud. A protože jim na ničem nezáleží víc, než na spokojenosti klienta, tak to tahaji 2x1Gbitem, takže při těch cca 100TB mají prostor zaujmout klienta na nějakých 50 hodin. Použít něco rychlejšího a zkrátit tak dobu třeba na 15 hodin, tak se s klientem skoro vůbec neužijí. :-)
Jelikož nejsem zaměstnancem, tak vyjádřím svůj názor:
1, Klamání Casablanca o plné redundanci služby
O odstavec výš píše o plné redundanci dat, tady už o službě. Zřejmě v tom nemá jasno? Zatím mi nikdo nepředložil nic, kde by se výslovně hovořilo o geografické redundanci SLUŽBY.
4, Obnova služeb z disaster recovery – bohužel databáze a její disaster recovery byly v rukou Casablanca...
Pokud vím, obnova z disaster backupu probíhá, takže disaster backup prováděn byl. Mimochodem nechávat zálohy na poskytovateli, které jsou pro případ havárií, a nedělat si své vlastní, případně si nenasmlouvat zálohy přímo VPS za příplatek (nevím, jestli toto Casa nabízí, ale bývá to běžné), je idiotství.
Hovořit tedy v tomto případě o podvodu je lhaní. Ale co se divím. Je úplně normální, že jsou lidi schopní si půjčit peníze a pak, když jsou zcela dle smlouvy účtovány nemalé poplatky z prodlení, případně přijde exekutor, tak řvou o podvodu.
ZÁMĚRNĚ nerozebírám komunikaci s helpdeskem nebo poskytování informací, ale čistě parametry služby dle smlouvy / podmínek, protože tam dávám za pravdu klientům, že Casa selhala.