Všichni pánové, kteří přispěli přede mnou asi nikdy neviděli "zevnitř", jak velká telekomunikační síť funguje nebo jak zábavné je její budování. Smutná pravda je taková, že některé problémy prostě odhalí až plný ostrý provoz.
Vyčítat Eurotelu změny maximální rychlosti je už z principu fungování služby dětinské. Opakovaně si přečtěte nejdříve něco o technologii CDMA, poté smlouvu, kterou jste podepsali, a nakonec všeobecné podmínky. Jistě se dozvíte mnoho nového.
Pozor, tady se neřeší primárně rychlost, ale to, že s narůstajícím počtem uživatelů kvalita nabízené služby rapidně klesá! Kdyby se k tomu Eurotel vyjádřil ve smyslu - ano, máme problémy, víme jak je vyřešit a do 14 dnů pocítíte nápravu, pak zatnu zuby a řeknu si, ono to nějak dopadne. Ale když Eurotel prohlašuje, že se vlastně nic neděje a ještě nabírá další zákazníky - no pak potěš koště.
Přesně tak, jde o to, že Eurotel už lidem přímo lže.
Např s tím, že počet reklamací modemů nepřekračuje běžné procento. To teda prodávají komplet pěkný šmejdy?