Ale ta druha cast v tom prvnim dotazu chybela ;-) Takze to vypadalo, ze nechapete [ten rozdil, co jsem tu popsal]. Ze pro Vas konkretne to vyjde nastejno je mozne, ale pro nekoho jineho ono rozlisovani treba smysl ma.
Ale oboji spolu prece souvisi!
Sam jste to ted napsal: Ptal jsem se, co znamena "obsahovy", nebot nevidim "jaky je rozdil pro zakaznika" mezi portalem a sluzbami Centrum.cz a Volny.cz (z globalniho hlediska, drobnosti ponechme stranou).
Ugh. Tenhle myslenkovy veletoc jsem nepochopil. Puvodni otazka znela "co znamena slovo obsahovy" a ne "jaky je rozdil pro zakaznika". Ten je samozrejme minimalni, je zajimavy spis z pohledu nekoho, kdo se zajima o obchodni modely.
jojo, "kvalita prezentovaného obsahu" :) On snad nějaký portál má nějaký obsah specifický se hodící právě pro broadband? Co vlastně je ideální obsah pro broadband?
Hm,... a jako potencionalniho zakaznika me tento rozdil zajima? Urcite ne. Ale zcela urcite me bude zajimat kvalita pripojeni(a s tim souvisejicich sluzeb) a kvalita prezentovaneho obsahu. A vubec mi nebude zalezet na tom, jestli to ma ten ktery poskytovatel jako hlavni cinnost ci jako pridanou hodnotu.
No, asi jde o to, ze provozovatel Volneho je primarne ISP a portal ma jen jako pridanou hodnotu ke sve hlavni cinnosti.
Kdezto Centrum bylo od zacatku primarne poskytovatel obsahu (portal) a naopak poskytovani internetu povazuje jako pridanou hodnotu pro svoje uzivatele.
Nejak jsem nepochopil, co znamena dle autora slovo "obsahovy". Vubec prvni bezplatne pripojeni k internetu zacal nabizet v zari 1999 portal Volny.cz. Az po nem prislo Tiscali, WorldOnLine a dalsi, Centrum bylo az hoooodne vzadu.
Znamena to, ze tyto spolecnosti mely sve portaly "bezobsahove"?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).