Racz hovoril o DVB-T. To je dnes a zatim bude i do budoucna (10?let) nekodovane. Tak o jakych platicich zakaznicich se bavime? Vsichni obcane plati v obchode a cast z trzby jde na reklamu a tim jsou placeni komercaci. Kde je problem?
Jistě že každý bude chtít přijímat obraz a zvuk v normální kvalitě a né jako desítky let do teď se zrněním, výpadky, duchy atd. Toto je ten hlavní důvod. Další důvod zájmu vidím v narůstající programové nabídce, která nás nemine. Víte kolik regionů nám Domažličákům závidí naší "digitální"realitu? Přeji brzké rozšíření pozemní digitální televize do ostatních regionů. I když bez Primy, stojí to vážení za to. Začátky jsou pamalé, leč jisté.
A jak přilákáte pro komerční subjekt zajímavé zákazníky? Tedy ty kteří platí a chtějí platit, kteří chtějí víc než koncesionářské minimum a mají dobrou platební morálku a jsou nerizikový?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).