Můžu jen potvrdit. Mám u nich povinné ručení (http://www.povinneruceni.top/ceska-pojistovna). Bouračka jednou a plnění bez problému, takže za mě palec nahoru
Teď si ještě uvědomuju, že mi na úvodní straně klientského centra dosud svítí oranžový puntík s poznámkou Neuhrazená pohledávka, že jsem nezaplatil - jak jsem zjistil telefonicky - nedoplatek 152 Kč vloni za pojistku. Platil jsem to ale už v říjnu. Na oddělení pohledávek mi potvrdili, že je to skutečně zaplaceno, jenže v aplikaci je to evidováno jako nezaplaceno. Mají v dokumentaci docela nepořádek.
Zrovna před dvěma týdny jsem si zřídil do klientského centra ČP přístup a při té příležitosti jsem si zaevidoval změnu telefonu, emailu a trvalého bydliště. Trvalo nějakých 10 dní, než se změna projevila. Mezitím jsem šel 2x na pobočku, abych raději změnu bydliště měl opravdu nahlášenou (dnes člověk neví, bude mít bagatelní nedoplatek 30 Kč, pojišťovna pošle jednu upomínku na starou adresu, kde už nebydlím a za dva roky mi na dveře zaklepe exekutor). Pokaždé mi řekli, že je vše v pořádku, že změna už v jejich systému je, ale že v aplikaci klientského centra se projeví "v příštích dnech" :-D
No v pátek se skutečně projevila a už mám vše OK.
Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit platit stále více za něco, z čeho mi, kromě problémů, nic nekouká! Takže už loni jsem veškeré pojistky zrušil a platím jen povinné ručení. Každá pojistka totiž pokrývá všechny pojistné události, kromě té, která plátce zrovna postihne.