Vy snad děláte pro spořitelnu, že se tady tak rozohňujete. :-)
Než jsem od České spořitelny jako klient odešel, tak ty různé výpadky (či plánované odstávky) byly docela časté. A ano, někdy mě to celkem omezovalo, že nejsem schopen zadat příkazy k platbám zrovna když jsem to potřeboval a měl jsem na to čas....
Co se týče rozmazlenosti - před deseti lety už bylo nějaké to přímé bankovnictví třeba u Expandia banky.
A vůbec mi ta vaše argumentace s těmi rozmazlenými spratky přijde dost pitomá - to je asi jako kdybych přišel do autoservisu s tím, že mi nefunguje klimatizace a poslali mě do háje se slovy: "Jo pane, před pár desítkami let žádné klimatizace ani nebyly, tak tady neotravujte a běžte domů..."
od soboty 19. září 2009 7:00 hod. do neděle 20. září 2009 ranních hodin bude z důvodu plánovaných technických úprav omezen provoz Klientského centra Finanční skupiny České spořitelny.
To je super argument, to reknu uzivatelum v praci. Vypnul jsem Vam server, bude to jen na dve hodiny.
Reknu jim, jste pitomci, meli byste se probrat. Vy chcete high availability - 24x7? A co nasi zakaznici ze to take chteji? Na Lupe ale psali, ze dve hodiny tydne nevadi... Asi by me zabili :-)
nechápu smysl téhle informace zrovna na Lupě.. to nemůže mít ČS blog nebo twitter jako mBank a upozorňovat tam, a odkaz mít přímo na hlavní stránce webu? :) .. nj mBank forever, ČS is shit =D
Myslím, že autor prvního příspěvku chtěl jenom vyjádřit podiv nad tím, že se zde na Lupě tato informace vůbec objevila, protože plánované odstávky služby servis24 od České spořitelny jsou docela časté a už to snad ani nestojí za to zmiňovat.
K vašim dalším větám bych dodal, že mě napadají jisté situace, kdy by vám přesto mohlo vadit, že internetová služba není v provozu i o víkendu nebo v noci. Tím však nechci tvrdit, že nemám pochopení pro nutnost udržovat systém v provozu i za cenu občasných odstávek, ačkoliv jich je u servis24 tolik, že až někdy přemýšlím, jestli ten svůj systém mají správně navržen. :)
No u ExpandiaBanky funguje přímé bankovnictví jako PRVNI V ČR od roku 1998, ale ostatní banky ho zaváděly až mnohem později :-)
Jinak jestli to přirovnáte k autoservisu, tak to není "neotravujte a běžte domů", ale "Teď se mi pokazila klimatizace a chci to OKAMŽITĚ spravit!" a oni by Vám řekli "No okamžitě to nebude, ale až v pondělí..."
--
Já chci prostě jen říct, že jestli nějaká služba nefunguje na 100%, ale "jenom" na 98%, tak kdo si na to stěžuje je opravdu pitoma a měl by se probrat...
Taky jsem měl účet u ČS a odešel jsem k mBank, ale jenom kvůli úroku a poplatkům - jinak výpadek v průměru dvě hodiny týdně mi opravdu nějak žíly netrhá.
--
Dnes chce každý všecho 24 hodin denně, všechno urgentně, všechno okamžitě - JÁ na prvním místě :-)) Už jenom čekám, kdy na Václaváku strhnou sv. Václava a postaví tam sochu s názvem "JÁ" - perfektně by to odráželo ducha dnešní doby a národa!
Snaha o recesi?
Když si za nějakou službu platím, tak snad z pochopitelných důvodů je jasné, že chci aby ta placená služba fungovala na 100procent, již jen z toho důvodu, že se stále platí 100% poplatků.
ps - když se mi v létě pokazí klimatizace nebo během roku cokoliv na autě, tak to chci okamžitě opravit, nevím jak Vy, ale já mám jen dvě auta a ty používám. Takový přepych, aby mi auto někde stálo do doby, než se v opravně rozhodnou mi ho opravit, to si opravdu nemohu dovolit.
A k čemu Ti to mezi 23-7 hod z PATKU NA SOBOTU proboha je?! Vybírat z bankomatu můžeš úplně normálně a co se týče převodů, tak mezibankovní převody stejně o VIKENDU NEPROBIHAJI - takže je úplně jedno, jestli si ten převod zadáš v sobotu 01:00 nebo třeba až v pondělí ráno :-)
Ano, interní převody fungují do pár sekund i o vikendu, ale co proboha kdo potřebuje platit tak náhle v noci??!
Ostatní transakce jako změny hesel, názvu účtů atd. si buď každý může udělat dnes do 23hod a nebo až v sobotu po sedmé ráno...
Nějak si nedovedu představit situaci a člověka komu by to mohlo nějak opravdu výrazně vadit a to ani hypoteticky, protože 5 minut na zadání transakce přes GSM, Tele nebo Internetbanking má každý i mimo 8 nočních hodin, kdy to nepůjde :-))
--
Lidi jsou dneska strašně rozmlsaní - ještě před deseti lety banka normálně v pátek v pět odpoledne zavřela pobočky a otvíralo se až v pondělí v osum, žádnej Servis24 neexistoval a NASRAT!!
Žádná banka nenabízela přímé bankovnictví standarním klientům.
Konkrétně ČS má InternetBanking až od roku 2001, takže teprve 8 let...
Tak si lidi laskavě nechte rozežrané kecičky nevychovaných nevděčných spratků - buďte rádi, za vymoženosti techniky dnešní doby! A že jednou za měsíc na pár hodin něco nefunguje to je naprosto OK - vše potřebuje údržbu...
Jenom by mě zajímalo, co dělali všichni ti, kteří tak bědují kvůli pár hodinám v roce 1999, kdy nic takového nebylo? Jak to přežili?! :-DDDDD