Vlákno názorů k článku Česká spořitelna upozorňuje: Servis 24 se odmlčí od MaT - Vy snad děláte pro spořitelnu, že se tady...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 9. 2009 11:44

    MaT
    Vy snad děláte pro spořitelnu, že se tady tak rozohňujete. :-)

    Než jsem od České spořitelny jako klient odešel, tak ty různé výpadky (či plánované odstávky) byly docela časté. A ano, někdy mě to celkem omezovalo, že nejsem schopen zadat příkazy k platbám zrovna když jsem to potřeboval a měl jsem na to čas....

    Co se týče rozmazlenosti - před deseti lety už bylo nějaké to přímé bankovnictví třeba u Expandia banky.

    A vůbec mi ta vaše argumentace s těmi rozmazlenými spratky přijde dost pitomá - to je asi jako kdybych přišel do autoservisu s tím, že mi nefunguje klimatizace a poslali mě do háje se slovy: "Jo pane, před pár desítkami let žádné klimatizace ani nebyly, tak tady neotravujte a běžte domů..."
  • 13. 9. 2009 16:53

    anonymní
    "Dnes chce každý všecho 24 hodin denně, všechno urgentně, všechno okamžitě - JÁ na prvním místě"

    Ano, zakaznik na prvnim miste. Kdyz mi nekdo nevyhovi, jdu jinam. Co se vam nezda?
  • 14. 9. 2009 1:35

    hexx (neregistrovaný)
    To je super argument, to reknu uzivatelum v praci. Vypnul jsem Vam server, bude to jen na dve hodiny.
    Reknu jim, jste pitomci, meli byste se probrat. Vy chcete high availability - 24x7? A co nasi zakaznici ze to take chteji? Na Lupe ale psali, ze dve hodiny tydne nevadi... Asi by me zabili :-)
  • 12. 9. 2009 6:40

    petr (neregistrovaný)
    Myslím, že autor prvního příspěvku chtěl jenom vyjádřit podiv nad tím, že se zde na Lupě tato informace vůbec objevila, protože plánované odstávky služby servis24 od České spořitelny jsou docela časté a už to snad ani nestojí za to zmiňovat.

    K vašim dalším větám bych dodal, že mě napadají jisté situace, kdy by vám přesto mohlo vadit, že internetová služba není v provozu i o víkendu nebo v noci. Tím však nechci tvrdit, že nemám pochopení pro nutnost udržovat systém v provozu i za cenu občasných odstávek, ačkoliv jich je u servis24 tolik, že až někdy přemýšlím, jestli ten svůj systém mají správně navržen. :)
  • 13. 9. 2009 12:46

    :-) (neregistrovaný)
    No u ExpandiaBanky funguje přímé bankovnictví jako PRVNI V ČR od roku 1998, ale ostatní banky ho zaváděly až mnohem později :-)

    Jinak jestli to přirovnáte k autoservisu, tak to není "neotravujte a běžte domů", ale "Teď se mi pokazila klimatizace a chci to OKAMŽITĚ spravit!" a oni by Vám řekli "No okamžitě to nebude, ale až v pondělí..."

    --

    Já chci prostě jen říct, že jestli nějaká služba nefunguje na 100%, ale "jenom" na 98%, tak kdo si na to stěžuje je opravdu pitoma a měl by se probrat...

    Taky jsem měl účet u ČS a odešel jsem k mBank, ale jenom kvůli úroku a poplatkům - jinak výpadek v průměru dvě hodiny týdně mi opravdu nějak žíly netrhá.

    --

    Dnes chce každý všecho 24 hodin denně, všechno urgentně, všechno okamžitě - JÁ na prvním místě :-)) Už jenom čekám, kdy na Václaváku strhnou sv. Václava a postaví tam sochu s názvem "JÁ" - perfektně by to odráželo ducha dnešní doby a národa!
  • 13. 9. 2009 23:35

    Martin V (neregistrovaný)
    Snaha o recesi?
    Když si za nějakou službu platím, tak snad z pochopitelných důvodů je jasné, že chci aby ta placená služba fungovala na 100procent, již jen z toho důvodu, že se stále platí 100% poplatků.
    ps - když se mi v létě pokazí klimatizace nebo během roku cokoliv na autě, tak to chci okamžitě opravit, nevím jak Vy, ale já mám jen dvě auta a ty používám. Takový přepych, aby mi auto někde stálo do doby, než se v opravně rozhodnou mi ho opravit, to si opravdu nemohu dovolit.
  • 11. 9. 2009 21:32

    :-) (neregistrovaný)
    A k čemu Ti to mezi 23-7 hod z PATKU NA SOBOTU proboha je?! Vybírat z bankomatu můžeš úplně normálně a co se týče převodů, tak mezibankovní převody stejně o VIKENDU NEPROBIHAJI - takže je úplně jedno, jestli si ten převod zadáš v sobotu 01:00 nebo třeba až v pondělí ráno :-)

    Ano, interní převody fungují do pár sekund i o vikendu, ale co proboha kdo potřebuje platit tak náhle v noci??!

    Ostatní transakce jako změny hesel, názvu účtů atd. si buď každý může udělat dnes do 23hod a nebo až v sobotu po sedmé ráno...

    Nějak si nedovedu představit situaci a člověka komu by to mohlo nějak opravdu výrazně vadit a to ani hypoteticky, protože 5 minut na zadání transakce přes GSM, Tele nebo Internetbanking má každý i mimo 8 nočních hodin, kdy to nepůjde :-))

    --

    Lidi jsou dneska strašně rozmlsaní - ještě před deseti lety banka normálně v pátek v pět odpoledne zavřela pobočky a otvíralo se až v pondělí v osum, žádnej Servis24 neexistoval a NASRAT!!
    Žádná banka nenabízela přímé bankovnictví standarním klientům.

    Konkrétně ČS má InternetBanking až od roku 2001, takže teprve 8 let...

    Tak si lidi laskavě nechte rozežrané kecičky nevychovaných nevděčných spratků - buďte rádi, za vymoženosti techniky dnešní doby! A že jednou za měsíc na pár hodin něco nefunguje to je naprosto OK - vše potřebuje údržbu...

    Jenom by mě zajímalo, co dělali všichni ti, kteří tak bědují kvůli pár hodinám v roce 1999, kdy nic takového nebylo? Jak to přežili?! :-DDDDD
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).