Doporučuju přečíst si nejdřív tu zprávu, nebo aspoň titulek. Jde o placené kanály.
Dobrý den, opravdu vám ta zpráva nepřijde zajímavá? Mně ano. A to, že odkazy vedou na placený článek, je v textu jasně uvedeno.
Nalinkování placeného článku, který si stejně nikdo z alespoň trochu ekonomicky myslících čtenářů nezaplatí, to je naprosto korektní a v pořádku. Vlastně ten pokus chválím. :)
Třeba si konečně na Digizone uvědomí, jak moc s tím naceněním šlápli vedle. Kdy kvalita ani zlomkově neodpovídá ceně, kterou si za to říkají.
Ale stejně korektní je, že vám to čtenář, který se tím cítí uražen, že vám to omlátí o hlavu. ;-)
Ano, je to prachsprosté vykrádání obsahu komerčními subjekty.
V lepším případě uvedou jako zdroj "YouTube". Morálně korektnější by bylo uvést alespoň autora videa, který ho na YouTube nahrál. Jenže to by v českých komerčních televizích něco jako čest a morálků museli mít.
Jenom pousmát jsem se musel tomu, když jsem v hlavní zpravodajské relaci na Nově viděl vykradené části mého videa z YouTube, na kterých jsem já a přátelé na naší dovolené v Mexiku.
Kdy to použili bez jakéhokoli zazdrojování jako prostřihy do reportáže o autonehodě na Radlické ulici v Praze.
Neuvedli zdroj, nezeptali se, jestli mohou video použít. Ačkoli to kradli od českého uživatele. Morálka na nule.
Já doufal, že se v článku dozvím, kteří ISP vysílají placené kanály bez placení a ono nic, jen odkaz na Digizone. ;-) Mnoho lokálních ISP po celé republice využívá IPTV službu sledovanitv.cz, já si to taky občas zapnu - dobrá kvalita a v ceně paušálu za net. Kanálů dostatek. A když nechci sledovat TV, tahám BD ripy na BT. Chudší Voyo nebo Topfun nebrat ani zadarmo.
Naprosto stejně občas odkazujeme na články za paywallem třeba Wall Street Journalu, New Yorku Times nebo dalších médií. Vždycky nás zajímá jediná věc - jestli je ta informace zajímavá.
K výsledkům placené sekce Digizone mi nepřísluší se vyjadřovat, stejně jako se kolegové z Digizone budou jen těžko komentovat obchodní výsledky Lupy.
A že z nás na základě jednoho článku děláte agregátor Digizone, to už je prostě jen směšné :)
Otázka nezněla, zda my článek připadají zajímavý nebo ne. Otázka zněla, zda máte zapotřebí provádět tento druh reklamy. Tedy poskytnout na Lupě třetinovou informaci s tím, že podrobnosti najdete na placené sekci sesterského serveru.
Pominu-li skutečnost, že jste již tímto článkem v podstatě odpověděl (ano, návštěvnost Digizone v placené sekci je tristní a hledáme reklamu „ber kde ber“) tak zbývá druhá část.
Máte to zapotřebí? Nestane se z Lupy trochu jiné médium. Tak trochu agregátor návštěvnosti pro placenou část Digizone. A jak dlouho myslíte, že současnou návštěvnost Lupy udržíte?
A jsem opět u otázky, které jste se vyhnul.
Ve skutečnosti je to u komerčních televizí 20 % reklamy (resp. toho, co je zákonem za reklamu považováno) a 80 % filmu (resp. filmu, upoutávek na další pořady, bezplatně vysílaných charitativních spotů). Maximální podíl, resp. množství reklam v TV vysílání, stanovuje § 50 zákona 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání.
U České televize na ČT2 a ČT Sport 0,5 % (tj. v průměru jen 18 sekund v jedné hodině), v hlavním vysílacím čase (19.00–22.00) lze naakumulovat jen 6 minut reklam v hodině. Na ostatních kanálech ČT reklama běžně není; může tam být jen tehdy, když je její vysílání podmínkou získání vysílacích práv na kulturní nebo sportovní události. ČT, na rozdíl od komerčních televizí, nesmí filmy reklamami přerušovat.
Jasně, aneb nikdo se nám na ty xxx nedívá, protože reklamy je tam už tak minimálně 40% ku 60% filmu, tak vytřískáme prachy jinde. Dávám tomu dalších 20 let max, než odejde starší generace a zůstanou jenom generace, které už na TV nekoukají (tak moc) a budou se moct jít klouzat.