Doporučuju přečíst si nejdřív tu zprávu, nebo aspoň titulek. Jde o placené kanály.
Ve skutečnosti je to u komerčních televizí 20 % reklamy (resp. toho, co je zákonem za reklamu považováno) a 80 % filmu (resp. filmu, upoutávek na další pořady, bezplatně vysílaných charitativních spotů). Maximální podíl, resp. množství reklam v TV vysílání, stanovuje § 50 zákona 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání.
U České televize na ČT2 a ČT Sport 0,5 % (tj. v průměru jen 18 sekund v jedné hodině), v hlavním vysílacím čase (19.00–22.00) lze naakumulovat jen 6 minut reklam v hodině. Na ostatních kanálech ČT reklama běžně není; může tam být jen tehdy, když je její vysílání podmínkou získání vysílacích práv na kulturní nebo sportovní události. ČT, na rozdíl od komerčních televizí, nesmí filmy reklamami přerušovat.
Jasně, aneb nikdo se nám na ty xxx nedívá, protože reklamy je tam už tak minimálně 40% ku 60% filmu, tak vytřískáme prachy jinde. Dávám tomu dalších 20 let max, než odejde starší generace a zůstanou jenom generace, které už na TV nekoukají (tak moc) a budou se moct jít klouzat.