Jasně, aneb nikdo se nám na ty xxx nedívá, protože reklamy je tam už tak minimálně 40% ku 60% filmu, tak vytřískáme prachy jinde. Dávám tomu dalších 20 let max, než odejde starší generace a zůstanou jenom generace, které už na TV nekoukají (tak moc) a budou se moct jít klouzat.
Ve skutečnosti je to u komerčních televizí 20 % reklamy (resp. toho, co je zákonem za reklamu považováno) a 80 % filmu (resp. filmu, upoutávek na další pořady, bezplatně vysílaných charitativních spotů). Maximální podíl, resp. množství reklam v TV vysílání, stanovuje § 50 zákona 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání.
U České televize na ČT2 a ČT Sport 0,5 % (tj. v průměru jen 18 sekund v jedné hodině), v hlavním vysílacím čase (19.00–22.00) lze naakumulovat jen 6 minut reklam v hodině. Na ostatních kanálech ČT reklama běžně není; může tam být jen tehdy, když je její vysílání podmínkou získání vysílacích práv na kulturní nebo sportovní události. ČT, na rozdíl od komerčních televizí, nesmí filmy reklamami přerušovat.