Vlákno názorů k článku Chytré automaty přicházejí. Klientům České pojišťovny má porozumět Watson od Pojistný podvodník z ČP - To je fajn, že na stížnosti a likvidace...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 4. 2017 9:21

    Pojistný podvodník z ČP (neregistrovaný)

    To je fajn, že na stížnosti a likvidace už nebudeme muset reagovat. Máme na to Emmu. Vše zpracuje a automaticky založí do složky "vyřešeno"
    Takže, přátele když vám škodu pojišťovna neproplatí, tak to neproplatila EMMA a stěžujte se u ní.

  • 18. 4. 2017 18:17

    JT (neregistrovaný)

    Další způsob jak vyjebat se zákazníkem - za to může systém..ale zavedeme to pod rouškou zlepšení služeb a prý individuální péče...leda hovno. Je to stejné jako když pak u velké společnosti potřebujete vyřešit něco konkrétního - na človeka nenarazíte a stroje Vás posílají na řešení, která ale na Váš případ nefungují.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).