Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku CME zažívá těžké období: ruší kanály, osekává náklady a angažuje nové manažery od Zix . - Je celkem jedno kolik toho u nás zrušej,stejně...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 11. 2013 18:57

    Zix .

    Je celkem jedno kolik toho u nás zrušej,stejně Cinema,Smíchov,T­elka a částečně Frnda jenom opakují to co dávali dřív.
    Sem ale zvědavej jak to bude s nima dál vypadat.

    Mimochodem OIBDA je co? Čistý zisk po zdanění? ... že je z 39 milionů "jen" 32

  • 3. 11. 2013 19:15

    David Tomek (neregistrovaný)

    Jo, kdyby neměl existovat žádný program, který jede jen z premiér, tak by ČT, Primě a Nově stačil po jednom programu. A nejen tyto televize, ale i placené programy. Jako nevím, proč se tu tímto nesmyslným názorem neustále někdo prezentuje a to cíleně, pouze proti jedné vyvolené televizi. To je potom názor, že by se z toho jeden po*sral. Jak píše Maxo, vám snad někde překáží programy, které jedou z repríz? Jen se nebojte, pokud to bude vadit většině diváků, tak žádný takový program nepřežije a Prima, Nova a ČT budou mít po jednom programu. Toho se ale nebojím, poněvadž jakýkoliv xkrát reprízovaný film či seriál má znatelně větší sledovanost než ten v premiéře. Nemyslím tedy české telenovely. Opravdu je to na ho*vno to tu neustále řešit a vytvářet tu nesmyslný dojem, že snad tu je televize, která je jiná... a že její divák snad prahne po nějákých premiérách, Pro mě osobně je stále lepší program, který bude vysílat reprízu dobrého filmu, než program, který bude každý den přinášet premiérový obsah, po kterém tu divák prahne. Nemusíme si tu snad psát, co je to za obsah. Už se na ty komentáře, které nejsou podložené jediným pravdivým důkazem, vy*serte. Nikdo, kdo to tu čte, není takový hlupák, že by nevěděl, že ta situace je u každého tv programu totožná.

  • 3. 11. 2013 19:24

    Zix .

    Já taky tvrdím,že čím víc programů,tam sem radši kvůli výběru. :)

    U Novy(a né jen jí) mi vadí,že má tolik programů a samý nekvalitní. Měli by mít méně programů,který ale budou víc koukatelný. Takhle mi příde,že akorát zabíraj místo jiným tv,který by mohli vzniknout.
    Navíc díky tolika člověk neví co kde najít a plete se to.

    A já bych měl teda bez debat radši tv,která by dávala něco co tu neni než tv,která by jen opakovala to co už známe nebo můžem znát.

  • 3. 11. 2013 19:49

    David Tomek (neregistrovaný)

    Tak, co bych chtěl já nebo vy je otázka jiná. Tato diskuze směřovala pouze k tomu, co je zde na trhu a nevím, zda-li můžu právě o Nově jentak s čistým svědomím říct, že její programy Cinema, Fanda a Smíchov jsou ke zde existující konkurenci nekvalitní. Když srovnám největší konkurenci Novy a to Primu, tak mám snad napsat, že její programy Cool a Love jsou oproti Fandovi či Cinemě kvalitní. Propánakrále. Jako program, kde jeho největší výplní dne jsou seriály, které už Nova několikrát odvysílala mám nazývat kvalitní pro to, že se na něm někdy v noci objeví premiéra jednoho seriálu a možná premiéra hororu s hodnocením do 40 procent. No a vidíte, já např. Love mám celkem rád a nenapadne mě tu psát pí*čoviny jako že když skončí, hurá... nebo jiné žvásty.

  • 4. 11. 2013 8:52

    David Tomek (neregistrovaný)

    Jo, to že je všude seriálů tři pr*dele, to souhlasím. To je dle mého i důvod, proč se každý premiérový seriál ať na ČT, Primě či Nově setkává s tak malou sledovaností. Je jich prostě moc. Obrovská chyba u Primy i ČT je, že nenabízí na žádném ze svých programů ve všední dny od osmé filmy, což beru jako velké mínus pro programové ředitele a osobně tomu vůbec nerozumím, když právě film na malých kanálech je často to nejsledovanější. V tomto je mi sympatická Nova (vůči ke každé jiné české tv), že na malých kanálech vždy nabídne i filmy. Pokud má televize čtyři, pět kanálů, tak by ten programming měl být takový, aby si každý vybral. Prima má všechny své kanály přehlcené pouze seriály, což je dle mého obrovská chyba.

  • 4. 11. 2013 9:01

    David Tomek (neregistrovaný)

    No ale s tím opakováním vůbec nesouhlasím. Ty nejopakovanější věci, které se točí stále na Primě, ještě před tím často prošli ČT nebo Novou. A to že něčeho Prima nabízí spoustu. co tu u nás nikdo neznal, tak to se bavíme o Coolu v jeho počátcích počítám. Tento čas je minulostí a díky nezájmu diváků se alespoň v dohledné době opakovat nebude. Takže toto by spíš mělo zaznívat v diskuzi, co tu kdysi bylo a ne v čase přítomném.

  • 4. 11. 2013 10:46

    bez přezdívky

    Televize se řídí poměrem cena - výkon. Když se více lidí dívá na xté opakování seriálu než na premiérové řady, tak se ani moc nedivím jejich neustálé rotaci. Včera jsem si pustil večer Vedlejší účinky na notebooku a byl jsem spokojený. Televize mi může...

  • 4. 11. 2013 12:15

    bez přezdívky

    Když se podíváte na sledovanost, tak určitá skupina lidí sleduje během týdne od 20:00 hlavně seriály. Kolik jich je 2 - 2,5 milionů diváků? Co dělá zbytek - 7,5 mil. diváků od 20:00? Na ně by se měly televize zaměřit a nabídnout jim alternativu. Jde vidět, že je neumí oslovit. Jediná Prima teď dokázala přimět "mladé" sledovat VyVolené, ale hlavně na netu. Nevede tudy cesta? Opravdu je výhodné pro reklamní zadavatele oslovovat stále stejnou skupinu diváků? Jak chtějí oslovit zbytek a nebo tři čtvrtiny lidí nenakupují?

  • 4. 11. 2013 13:48

    David Tomek (neregistrovaný)

    Jasně, to dobře všichni víme a je spíš potřeba to zdůraznit těm, kteří si tu malují něco vysněného ke svému obrazu a realita je jiná. Naopak, ty reprízové kanály (pokud mají své diváky) z těchto důvodu chápu. Jsou tu jen jedinci, co žijí v domění, že tu snad má Nova konkurenci, kdy její kanály nabízí něco jiného než jeden (max. dva) seriály denně. A zase je řeč o seriálech, poněvadž filmy žádné. Pro mne tak často pasé. Jinak tvůj koment chápu. Já osobně jsem televizi viděl za poslední dva týdny asi třikrát. Naposledy v sobotu, na poslední díl filmu ze série Milénium na Dvojce.

  • 4. 11. 2013 13:15

    Zix .

    Je otázka co dělají a určitě se to nedá popsat jednoduše,protože je toho hodně. :)
    Bohužel seriály nejsou tolik drahý a navíc je 1 jistota - pokud na začátku zaujme,tak už maj jistý další diváky a toho naše tv využívají = seriál si na sebe vydělá a i závisláky má,tak by pro ně byla kravina je rušit.

    Myslim si,že by se i našla tv,která by byla zadarmo a dávala hlavně filmy a né jen seriály,ale velký tv maj asi většinu koupených. Sice znám filmy,který sem tam neviděl(nebo jinde),ale je otázka jaký by měli úspěch,když by byli na nové(tedy malé) tv.

    U Vyvolených mě taky trochu překvapilo jak některý mladý dostala k tv,mě hlavně na začátku často taky :) :D. A rozhodně to nejsou tak tragický čísla jak se píše,protože se ukázalo že nějaký fanouky to má a to neberu jakou z toho Prima dělá šáškárnu.
    A myslim si,že ještě nějaký reality show by mohli mít podobný nebo lepší čísla,jen to udělat kvalitně(Faktor Strachu,Kdo přežije,VV a další by se našli).

  • 4. 11. 2013 18:41

    Zix .

    Jojo o českých,ale kvůli tomu kolik jich je,tak to odsr*vají všechny seriály a proto kvalitní tu už nemají takovou šanci jako dřív.
    Nebo podobně je to i s reality show - u nás některý byli hodně špatně udělaný,tak sou pro některý špatný všechny. A přitom takový Kdo přežije(Survivor) z USA(kde je to hodně kvalitně dělaný) Cool vysílá hodně dlouho a čísla špatný nemá.

    A pokud mají Cool i Love největší podíly s filmama,tak nechápu proč je nedávají častějc.

  • 3. 11. 2013 21:04

    Zix .

    Tady je spíš článek o Nově,tak se vyjadřuju o ní. Až tu bude takovej článek o Primě,tak tam budu psát o ní.

    PS. Rozdíl mezi kanály Novy a Primy - každý kanál Primy přines spoustu seriálů nebo pořadů(u Zoomu dokumentů),který u nás málokdo znal. Kanály Novy výrazně méně,protože tam místo toho opakujou to co dávali.

  • 4. 11. 2013 10:56

    Zix .

    Je pravda,že na Coolu už taky toho tolik novýho neni a je to škoda,protože sem přinesli dobrý seriály nebo pořady a dost z nich se chytlo.
    U Primy je taky pravda,že na hlavním programu přes den opakují staré seriály a vadí mi jak tam není skoro nic jinýho než detektivky.

    K 1. příspěvku - taky nechápu proč nedávají od 20.00(nebo okolo toho) nějaký film, a pak se divěj,že mladý si to radši stáhnou - když je dávaj málo a v bl.bých časech a k tomu se musí min. rok čekat po premiéře.

    U seriálů mi taky příde,že jich je hodně a proto to mají nový hodně těžký,kvůli znechucenosti lidí z těch horších seriálů(Ordina­ce,Ulice,Cesty Domů apod.).

  • 4. 11. 2013 13:53

    David Tomek (neregistrovaný)

    Ty ale hovoříš o českých nekonečných seriálech. Podívej se na čísla, kdy Cool či Love vysílají seriály versus filmy. Nejvyšší podíl má Cool i Love s filmy. Proto nechápu ten mizerný program přes týden.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).