Taky můžete mít štěstí na přístroj, kde vám prodejce na otázku Můžu ji použít jako hloupou televizi, jen s anténou?
odpoví, že samozřejmě, a pak zjistíte, že bez připojení k síti si ani nenaladíte programy (nebo je to po vypnutí zase zapomene), případně ani nemůžete odsouhlasit, že ten přístroj chcete používat.
Fór je v tom, že to ten prodejce neví, a vy to zjistíte až při vybalení z krabice.
V lepším případě máte službu dovezeme a zapojíme
(pak se můžete jen půl hodinky bavit pohledem na nešťastného technika, který se marně snaží být chytřejší než televize), v horším vás čeká zabalení do krabice a pěkně přes město zpátky do prodejny (což si můžete zpestřit jízdou MHD, nemáte-li automobil, kam by se ta metrová potvora vešla).
Až začnou prodejcům naskakovat účty za marné snažení techniků v místě instalace a činnosti, spojené s přijímáním vráceného zboží a vracením peněz, tak se jejich přístup rychle změní. Ono je pořád levnější, přidat na cenovky dobře viditelný text ,,je nutné připojení k internetu", než jeden den prodat a druhý zaplatit marnou snahu technika, přijmout rozbalený šmejd, (co s ním následně?) a vrátit naštvanému zákazníkovi peníze.
14. 10. 2023, 15:16 editováno autorem komentáře