Přišlo (by) mi divné, že by podmínkou doručení mělo být, že musíte s sebou tahat telefon - natož chytrý telefon, s bluetooth a nějakou aplikací.
Divné to je, ale tak to opravdu bylo. Já jsem si právě z toho důvodu do jejich boxu nikdy nic doručovat nenechával - protože bych si to neměl jak vyzvednout. Takže teď moc rád slyším, že po letech konečně dostali rozum. Ještě by mohli umožnit odeslání balíčku bez "apky" a bylo by to úplně super.
Myslel jsem, že to jde i bez appky a bez mobilu. (Zřejmě jde - viz výše.)
Přišlo (by) mi divné, že by podmínkou doručení mělo být, že musíte s sebou tahat telefon - natož chytrý telefon, s bluetooth a nějakou aplikací. Přeci jen: doručuje se to někomu
, nikoliv něčemu
. ;o)
Mohu mít dotaz?
Já nikdy zásilku do boxu nedostal, takže to prostě nevím, ale byl jsem do teď přesvědčený, že vyzvednutí probíhá stejně, jako na výdejním místě, tedy: přijdu, naťukám na klávesnici heslo z e-mailu, otevře se přihrádka, vyzvednu balíček
.
(A neposílám si tam zásilky, protože jsem předpokládal, že tam bude dotyková obrazovka a na tom bych to heslo nejspíš nenaťukal...)
Jak ty boxy vlastně fungují?
Zásilkovna měla léta klasický systém doručení na výdejní místo, kde stačilo přijít s pinem, kromě doručení na adresu. O existenci aplikace jsem se dozvěděl, až mi "přesměrovali" zásilku do boxu a nebyla jiná možnost než: podrbejte se pravou rukou nad levým uchem, dvakrát poskočte na jedné noze, hoďtě špetku soli za sebe a kouzelná skříňka se otevře.
Tak já si tipnul že záměr celé akce byla hlavně povinná instalace aplikace... Mít reklamního trojského koně přímo v telefonu 70% lidí v ČR není k zahození... Taky takový frikulínský pražský manager si dokáže těžko představit,jak to chodí na malém městě 100km od Prahy. Já se třicet let hádal s trafikantkou že má zavést platbu kartou. Až minulý rok mi s brekem oznámila že banka má problém přijímat drobné nebo co, a terminal zavedla. Lidí kteří neumí zapnout bluetooth nebo dokonce nemají smartfoun může být pořád dost.
zásilkovna nebyla nikdy orientovaná na služby nebo zákazníky :).
Podle mě ten pin zavedli, protože prostě jejich řešení nefungovalo, lidé si nemohli vyzvednout zásilky, v centrech měst to bylo tak rušené, aktualizace aplikací zejména na iOS byly peklo, protože oni rychleji změnili SW v boxech než v aplikaci, takže se běžně stávalo, že několik dní si nikdo přes iOS nemohl vyzvedávat zásilky. Dělalo to problémy pro spolupráci s partnery atd.
Bohužel vidím, že tam zůstalo spousta původních manažerů a zatím žádná čistka neproběhla.
Co zásilkovna změnila majitele, tak úroveň služeb klesla o 50%. Retardi začali tím, že zrušili jednoduché piny, takže výběr v boxu měl asi tyto podmínky: vlastnictví smarfounu, zapnuté wifi, nainstalovaná jejich zatracená aplikace, zapnutá poloha... Když je 70% lidí přestalo používat, tak se piny najednou vrátily.
Tipoval bych že s novým vlatníkem se změnili manažeři, z orientovaných na služby na orientované na "Chytit a ždímat"" :))