A to by jich možná dnes ani těch 350 tisíc nebylo nebýt těch letákových satelitních akcí s "povinnou" Gital kartou jako součástí kompletu. Nicméně i tak musím dát v tomto Technikovi za pravdu,Skylink včetně jeho předchůdce TaT působí na našem trhu podstatně déle a tudíž to srovnání počtů karet je celkem logické. V globále ale je jenom dobře že počet karet stále stoupá,ať už těch nebo těch druhých,jen tak dál.
Skylinku podle mě nejvíce pomohlo zařazení HD programů do nabídky. Tady bohužel CSlink docela zaspal. Snad to teď dožene. A taky asi ani aféra s insolvencí kolem původního Gitalu nebylo nic, co by zákazníky lákalo. Jinak mi docela vadí v nadpisu článku slovo "pouze". Nesvědčí to příliš o nezaujatosti autora.
Souhlasím, mě se nezdálo, že by nadpis tohoto článku byl nějak zaujatý. Je to jako "moje auto má výkon pouze 90 koní, téměř polovinu co kamarádovo" a taky nejsem vůči sobě nebo autu zaujatý.
Ono taky T&T existuje od r.2001 a Gital od r.2006. Vychází mi tedy, že Skylink (T&T) dosáhl 300tis. zákazníků po sedmi letech (loni v březnu) a CSlink (Gital) "pouze" po třech letech. Nebo se pletu? :-)
Nechápu jak někdo ještě dnes může operovat s tím, že Skylink/T-T působí na trhu déle, protože důležité je, že hlavní satelitní boom přišel až dávno poté, co přišel na trh Gital.
Tudíž hlavním srovnáním je skutečný přírůstek např.za poslední rok a ten stejně mluví pro Skylink, takže ten titulek je celkem odpovídající skutečnosti ;-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).