Ono taky T&T existuje od r.2001 a Gital od r.2006. Vychází mi tedy, že Skylink (T&T) dosáhl 300tis. zákazníků po sedmi letech (loni v březnu) a CSlink (Gital) "pouze" po třech letech. Nebo se pletu? :-)
Nechápu jak někdo ještě dnes může operovat s tím, že Skylink/T-T působí na trhu déle, protože důležité je, že hlavní satelitní boom přišel až dávno poté, co přišel na trh Gital.
Tudíž hlavním srovnáním je skutečný přírůstek např.za poslední rok a ten stejně mluví pro Skylink, takže ten titulek je celkem odpovídající skutečnosti ;-)
Souhlasím, mě se nezdálo, že by nadpis tohoto článku byl nějak zaujatý. Je to jako "moje auto má výkon pouze 90 koní, téměř polovinu co kamarádovo" a taky nejsem vůči sobě nebo autu zaujatý.
Skylinku podle mě nejvíce pomohlo zařazení HD programů do nabídky. Tady bohužel CSlink docela zaspal. Snad to teď dožene. A taky asi ani aféra s insolvencí kolem původního Gitalu nebylo nic, co by zákazníky lákalo. Jinak mi docela vadí v nadpisu článku slovo "pouze". Nesvědčí to příliš o nezaujatosti autora.
A to by jich možná dnes ani těch 350 tisíc nebylo nebýt těch letákových satelitních akcí s "povinnou" Gital kartou jako součástí kompletu. Nicméně i tak musím dát v tomto Technikovi za pravdu,Skylink včetně jeho předchůdce TaT působí na našem trhu podstatně déle a tudíž to srovnání počtů karet je celkem logické. V globále ale je jenom dobře že počet karet stále stoupá,ať už těch nebo těch druhých,jen tak dál.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).