Podvojky už zlikvidovali dávno. Jenže já ze spolehlivého zdroje vím, že od kabelových sítí existuje troje dokumentace a žádná v reálu neodpovídá. Protože na to, aby občas někdo rozvod fyzicky prošel a zjistil skutečný stav kontrolou na místě jaksi nejsou lidi, ty už Telecom dávno, v rámci úspor, propustil. A managoři by dokázali maximálně zabloudit.
O2 ani cetin nemá většinou bordel v dokumentaci. Ta dokumentace je v dobré kvalitě a občas I dost precizní. Koneckonců o existenci sítí se můžete přesvědčit zdarma a elektronický. Problém bývají občas propoje od uraku k barakum. Casto to ukradnou multikulti, odstraní neoprávněně majitel nemovitosti a nebo odstraní instalační firmy. Jelikož koncové instalace d často pamatuji bolsevika, tak vznikají občas nesrovnalosti ohledně vedení. Tehdejší telekomunikace u nás byla jedna velká tragédie I v rámci RVHP. Je hodně , historických podvojek a krabic hlavně hlavně vesnicích nastavovanych kvůli so
Bordel v dokumentaci hlavně UPC a nekteri lokální isp.
O2 ma bordel hlavne v procesech. Mají v domě optiku ale neumějí to prodat.
Ten neskutečný bordel m
Při tom, jaký neskutečný binec má Ouvej tů tů v dokumentaci, se není co divit. Podobných případů mají mraky. Kde jsou ty časy, kdy obchodní oddělení vzneslo telefonický do taz na Obvodní ústřednu, tam sehnali technika, který měl daný rajón v referátu a ten jim okamžitě řekl, zda to, či ono jde a za jakých podmínek. Dnes obchodník nemá šanci, díky outsorcingu a šedým operátorům, zjistit, jestli je v daném místě pořadovaná služba vůbec k dispozici.
v momentě uzavření smlouvy O2 neověřuje její dostupnost na adrese/místě klienta, jde mu primárně o smlouvu, splnění limitů pro obchodníka atd.
Byl jsem ve stejné situaci, ale smlouva byla vypovězena do týdne ze strany O2, kauce mi byla vrácena bez jakýkoliv problémů zcela automaticky, na nedostupnost ADSL přišel až technik při instalaci.