Technicky by to samozřejmě mohlo fungovat, ale organizačně moc ne. Asi nechcete, aby si o váš výpis z karty řidiče žádala vaše účetní nebo ředitelka vaší firmy. Nebo aby z vaší osobní schránky posílaly žádost o rozvod. Naopak asi budete chtít, aby mohly používat vaši podnikatelskou datovou schránku.
Datovou schránku jsem si pořídil pro sebe jako OSVČ. Myslel jsem si, že to tak bude praktičtější, když to bude ta OSVČ varianta, když to primárně mám na komunikaci s úřady právě kvůli sociálce, daním atd.
Ale asi to byla chyba, protože služby jako právě zmiňovaný výpis z karty řidiče nefunguje, moji datovou schránku to odmítne.
Přitom nechápu, proč by to technicky nemohlo fungovat. RČ mám pořád stejné, ať jsem "jen" občan, nebo OSVČ.
A mít kvůli tomu víc datových schránek mi přijde jako dokonalá pakárna. Mohli by to sloučit.