Je smutné, že předchozí komentáře vyznívají negativně... vždy, když se začne někomu na českém nebo zahraničním trhu dařit, protože má na to koule, tak se ozve nějaký česky ukřivděnec. ´Nikdo Vás ani vaše manželky nenutí nakupovat na kterémkoliv severu. Takže můžete zvolit jiný "krám" nebo přímo českého stolaře, který vám to vše udělá za šestinásobek ceny...´ Diskutující kritici v životě nikdy nic nedokázali a kritizovat je prostě lehčí, než to zkusit na vlastní kůži. ´Vůbec nikdo z vás si neváží toho, že i české firmě se může dařit a asi si raději přejete, aby to byla nějaká firma z německa nebo polska. Zajímalo by mě jestli stejný názor máte na firmu Škoda, Tesla, Orion...´ protože čokoláda není taková jaká bývala a auta se šidí a žárovky nejsou vyrobené "doma"... já naopak přeji celému teamu miton/bonami ať se vám daří a třeba jednou na vás budeme pohlížet jako na malou IKEA, která si také nechává vyrábět část věcí na zakázku a to po celém světě!
No to je mi pláče.. Všichni jsou zlí..
ale já v těch předchozích komentářích vidím jenom následující:
1) subjektivní pocit někoho, že zboží má nízkou kvalitu.
2) Objektivní popis problémů eshopu, kdy si člověk nemůže prohlédnout nabídku, aniž by se zaregistroval. Což také považuji za velkou prasárnu.
Tak v čem je problém?
Třeba mě vadí, že my Češi nejsme dobří obchodníci a nedokážeme nabídnout kvalitní služby nebo poměr cena/kvalita a zákaznický servis. Zvláště v porovnání se zkušenostmi ze světa, kdy člověk vidí, že třeba v USA nebo tom zmíněném Německu to samozřejmě jde, zatímco u nás ne. Přitom by to určitě šlo i u nás, ale to by se muselo provozovatelům obchodů a služeb chtít.
Tak tak. Zvlast ten zakaznicky servis je v nekterych pripadech tragedie. Je celkem s podivem, ze tady vubec nejake eshopy prezivaji, kdyz zjevne hobby nekterych "marketingovych odborniku" je o zakaznicich za kazdou cenu vedet vse, snad i velikost ponozek. Registrace, povinne vyplnovani adres, telefonu, mailu... nedavno jsem kvuli tomu vybranou knihu misto na bux.cz koupil na megaknihy.cz. Tem totiz stacil e-mail a adresa na kterou postu si chci nechat knihu zaslat. Nic vic!
Dobrý den, pane Prasáku,
díky za názor, 100% s Vámi souhlasím, proto náš WOW tým, který má na starosti zákaznickou podporu, má volnost v řešení každého jednotlivého dotazu a případu s jediným cílem - zajistit, aby byl náš zákazník spokojený.
Pokud jste měl s řešením Vašeho případu nepříjemnou zkušenost, napište mi o co šlo na david.siska@bonami.cz a osobně to prověřím.
Hezké Vánoce.
David Šiška