Yabako, jde o to, že mí zákazníci z let minulých (desítky sat.i DVB-T prodejů a instalací) se na mě stále obracejí. Když mi někdo prodá plynový kotel, také se na něho budu v budoucnu obracet co se servisu týče. Čili jsem samozřejmě rád, člověk vydělá pár drobných, takže proto se o to angažuju jak píšeš. O tom, že je zde reálná šance odchodu Novy a Novy Cinemy v letošním podzimu z Muxu 2 na Mux 4 se nejen psal velký článek i zde ne DZ.
Však já si pane Pamětníku na zákazníky nestěžuji, ale na to, že opět přišla nějaká změna, kterou mnoho lidí samo nezvládne. Naštěstí nemá Barrandov takovou sledovanost jako např. Nova, která možná na podzim v Muxu 2 skončí úplně a kdo nebude mít Mux 4, bude mít útrum - to pak bude už Velký blázinec :-) Hezký den,
Diváci jsou v tom tentokrát nevinně a týká se to jak často opovrhovaných seniorů, ale i mladé generace. TV stanice sice informují o nutnosti přeladění, ale technický důvod v infoliště není uveden. Proto to tápání a žádosti o pomoc. Pokud někdo svým klientům poskytuje nadstandard ladění, přeladění a udržování posloupnosti stanic, měl by jim zkrátka vyhovět a ne si zde stěžovat. Navíc nikdo nic navíc nedostane, protože se jedná jen o technicky administrativní krok, daný zákonem.
Už několik, převážně starších lidí důchodového věku, mě o víkendu volalo k sobě domů, abych jim prý naladil ten "nový Barrandov" - tito lidé absolutně nerozumí, proč se tak děje a evidentně ani nepochopili, že nemá smysl abych k nim jel, jelikož se ladit může až po tom, co změna nastane. Slyšeli něco na Barrandově nebo si všimli běžící infolišty, stejně to nepochopili. To bude zase blázinec......Kdyby alespoň touto změnou něco získali navíc.....