Já bych jí poslal nejlepšího přítele žen na baterky. A nebo bych jí poslal poukázku na školení MS Wordu, aby ta její zpráva nepůsobila tak amatérsky. Jo a další poukaz na ekologické školení, aby se naučila neplýtvat prázdnými stránkami na konci dokumentu. Stejně...O co jde? Inzertní zadavatelé jsou vesměs hlupáci, které lze jednoduše opít rohlíkem. Stačí pár grafů...
Mimochodem, Juraj Koiš, autor článku, je náš bývalý kolega, viz: http://www.digizone.cz/autori/juraj-kois/
Osobně mě text na toto téma právě od něho překvapil, ale je to jeho věc. Když se podívám na výsledky Netmonitoru, tak myslím, že se není ani třeba vzrušovat. Návštěvnost obou webů je někde jinde. Přesvědčte se sám. Data jsou volně dostupná.
Já myslím, že tento článek hovoří za vše, Redakce by se příště měla vyvarovat histerických výlevů proti oprávněnému nařčení a nemanipulovat s titulky jako to dělá Blesk. Do titulku se napíše něco, co neodpovídá skutečnosti. Články o sledovanosti TV nejsou výjimkou, kdy se objeví, že Prima porazila Novu, i když v cílové skupině Novy (15-54) tomu tak není.:)
Každopádně jde o trend nastolený Digizone, za každou cenu vydat článek který by byl nějak kontroverzní a přitáhlo pozornost. Takže jde vlastně o bulvarizaci média. PR články jsou na denním pořádku aniž by byl označen.
Opravdu nerozumím myšlení redaktorů kteří stanici která dlouhodobě vykazuje klesající počet posluchačů, dokáží po jednom úspěšném dni pozitivně vykázané sledovanosti, dokáží konstatovat "že Frekvence 1 zastavila pokles". Nebo dokáží predikovat vývoj?
Samozřejmě nechápu ani reakci Rádia Impuls.
Žijeme v hold v bl*bé době.
Takhle se mají interpretovat výsledky poslechovosti. Protože v této podobě říkají zadavateli reklamy zcela jasně, jaký poteciál má jeho partner, či programovému šéfovi radia, jaké mají jeho činy důsledky. Zeptejte se kteréhokoliv programového ředitele...
Že článek na Digizone či Mediaguru připomíná strohou tiskovou zprávu neúplného znění je 100% pravda, stejně tak jako že by se Impuls nemusel zrovna čílit. RadioTV za dob své bývalé slávy mělo tendenci dělat odbornější rozbory s daty WR/DR, čiliže kvalitou bylo někde jinde. Určitě by se dal i v těchto dobách napsat článek, který by si RadioProjekt, jako klíčový prvek v radiobranži, zasloužil. Otázka, napsal by ho někdo? A je to pro server, kde je radio okrajovou záležitostí důvodové? Taknějak chápu obě strany sporu.