Pane Mlich, jste naivní, mě DIMOCO prostřednictvím T-Mobilu naúčtovalo
za zvláštní SMS 805Kč, aniž bych věděl, jak jsem k tomu přišel.
Při reklamaci mě T-Mobil poslal, abych si to vyřídil s DIMOCO, že T-Mobil má s D. zprostředkovatelskou službu.
DIMOCO neodpovídá na reklamace ani dopisem, ani mailem.
Když jsem operátorce vytkl,že mají smlouvu s podvodnou firmou,
že půjdu k O2, tak mi na to odvětila, že to dělají všichni /operátoři/.
Takže o technicé přípustnosti se může mluvit jen v kavárnách.Málek
Hlavně se mi nezdá, že by taková zpráva, po přečtení které se člověku srazí peníze, byla technicky přípustná. Leda by v technickém záhlaví měla tu skutečnost uvedenou, ale pak by se telefon před jejím zobrazením musel dotázat. Pokud to telefon zobrazí bez dotazu, tak je na vině výrobce telefonu.