Vlákno názorů k článku Do cloudu s Google Apps od Panzer - Zacali jsme google apps pouzivat cca pred pul...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 7. 2011 8:57

    Panzer (neregistrovaný)

    Zacali jsme google apps pouzivat cca pred pul rokem a mame v ni asi 200 uctu. Delali jsme vyber mezi technologii Googlu a MS (samozrejme jsme se poohledli i po reseni Zoho atp, ale nepripadali nam perspektivni). Nakonec zvitezil Google, MS v tu dobu nemel online office (mel ho jen pro domaci pouziti = zadna sprava uctu atp.) a cenove byl mnohem drazsi nez gugl.
    Po pulrocnim pouzivani jsme s funkcionalitou spokojeni, je vsak videt, ze produkt puvodne miril jen na koncove uzivatele a ne na firmy. Napriklad sprava profilu uzivatelu v teto business verzi prakticky neexistuje (nelze pridat uzivateli telefonni cislo atp.), nebo aspon mi ani nikdo z guglu nebyl schopen poradit. Ohledne funkcnosti kalendare a google docs je tam par bot, nad kterymi zustava rozum stat, ale da se to prezit.
    Co je vsak absolutni pruser, je podpora. Mam zkusenosti z Atlasu s podporou MS a to byl stroj, ktery jel jak na dratkach. V Googlu (pri vsi ucte) ale tu podporu maji horsi nez na helpdesku O2. De fakto vam jen posilaji odkazy na fora nebo kb na webu (to jsem samozrejme cetl uz pred zadosti o podporu), pred kratkym casem vymysleli customer portal, do ktereho se neprihlasujete loginem z google apps, a na moji zadost o vygenerovani loginu (pres key accounta) mi odpovedeli, ze to mam dat do customer portalu (No netrvalo to dlouho, asi mesic, a login jsem mel).
    No, co dodat na zaver. Podpora androoidu - luxus, podpora office - jde to, podpora zakaznika - sracka.
    Ale nejhezci na tom je, ze jsem se zbavil spravy nejproblematictejsi casti office prostredi - mailu a groupware.

  • 14. 7. 2011 10:20

    bb (neregistrovaný)

    Pod tohle bych se klidně podepsal. Ještě dodám, že větší část nápovědy není v češtině (to nevadí mě, ale pak mi volají kvůli prkotinám i kolegové, co by si jinak v pohodě řešení našli). A spousta změn probíhá bez avíza, takže se třeba značně změní chování kalendáře a od rána mě masírují uživatelé, co že se to děje :(

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).