To bych nakoupil v jiném obchodě. Tak výjimečné zboží nebo podmínky asi nemáte, aby mi to stálo za to patlat se s hotovostí a s dobírkou. A ještě zboží za desetitisíce, to abych předem na několikrát vybral z bankomatu, pak očekával, kdy dopravce slavnostně přijede...
Mimochodem, dobírka je taky platba předem -- když jí platíte, vidíte sice balík, ale nevíte, co je uvnitř, zda je to funkční a nepoškozené. Já ten strach zaplatit dřív, než uvidím balík, nechápu. E-shop může zákazníka poškodit tolika způsoby -- pošle něco jiného, nevrátí peníze při vrácení zboží, neuzná reklamaci... Takže si stejně musím vybrat důvěryhodný e-shop. No a důvěryhodnému e-shopu klidně zaplatím bankovním převodem nebo kartou.
Jak už jsem psal, pokud nějakému e-shopu důvěřuju tak málo, že pochybuju o tom, zda vůbec něco pošle, nebudu u něj nakupovat ani omylem.
Pokud jde o převzetí, to jste si právě teď vymyslel. Některé e-shopy na něco takového mají s některými dopravci smlouvu, přesto se takovému postupu většina řidičů těch dopravců velmi brání. Navíc spousta (většina) závad se na výrobku na první pohled nijak neprojeví, zjistíte je, až když se výrobek pokusíte poprvé zprovoznit, nebo i později.
Ridic se muze branit jak chce, pokud ma problem, tak jej i s balickem poslu doprdele. A zbozi, ktere je vizuelne vporadku se da minimalne vpohode reklamovat/poslat zpet.
A nemluve o tom, ze to neni o tom, zda shop zbozi doda, ale predevsim kdy ho doda. I czc jsou podvonici, kdyz uvadej zbozi skladem, ktery nemaj. Kdyz zaplatim predem, muzu se snima pak mesic dohadovat, kdy mi vratej prachy. Kdyz mi dobirka nedorazi do slibovanych 2 dnu ... tak si ji uz neprevezmu.
Nevim proc bych mel zkouset rozvoz ... ja si neco paltim a ocekavam, ze za sve prachy dostanu odpovidajici sluzbu. Je mi naprosto jedno jak to obchodnik/dopravce udela.
Navic negramoti, kteri neumi cist by nemeli radsi lizt na net ... psal sem, ze pokud obchodnik tvrdi, ze to doda druhy den, tak presne to ocekavam. A pokud nedoda, nemam dal zajem.