tady je videt, ze pripojeni bezdratem je zcela mimo dimenze vsech kabelaru. Urcite se tu ozve spoustu lidi, jak je to naprd, jenze ono to mnohdy funguje spolehliveji nez kdejake ADSL. Tak napriklad ja jsem ted v Troji a mam 0% ztratovost pingu a vypadek jsem snad jeste nezazil.
To máte kliku. Já mám u sebe kabelovku (UPC) u přítelkyně ADSL (ČRa), dražší, ale spolehlivé. V našem městě jsou 3 větší Wi-Fi poskytovatelé a pár šmudlů, které podezírám, že mají nějaký extreme tarif ADSL a přeprodávají to dál.
Když jedu po zákaznících, kteří mají Wi-Fi, dost často se setkávám s problémy (pomalé nebo vůbec žádné připojení), u bratra jsem minulý týden řešil problém s DNS (vyřešeno nastavením jiných), sousedovi funguje net tak, že v pátek po 17 hodině spadne a rozjede se v pondělí v 9 (poskytovatel není schopen zjistit proč).
moje zkusenost je asi takova, ze prave tyhle smudlove, poskytuji ty nejlepsi sluzby. Pokud neco delam dobrovolne, delam to poradne... Pouzivam napr.: perex.cz, idtnet.org, czfree, a jen velmi nerad take ipex u pritelkyne. Prvni dva jmenovane ac se na venek chovaji jako komercni firmy, jsou vlastne jen partami nadsencu, kteri delaji svoji praci zatracene dobre a zodpovedne, coz trebas o UPC, kterym trvalo mesic nez prijeli, i kdyz slibili ze prijedou za tyden, nemuzu konstatovat.
Patrně je u nás malá konkurence, protože to je fakt děs. :-(
Co se velkých firem (UPC, TO2, ČRa) týče, tam je problém s nedostatkem lidí a debilními Call centry. Pokud nastane nějaký problém, který nemůžu vyřešit svépomocí, na helpdesku nejprve musím projít proceduru dle jejich manuálu, kde mi nejprve v 5 mailech/telefonech poradí to, co už jsem sám udělal a pak teprve dostanu kompetentního pracovníka. Naštěstí u UPC už mám telefon na technika :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).