Když napíšu, že používám Google a jsem ze Seznamu budu jako blbec? Nikoho tady za jeho názory netrestaj, stejně tak nevím o tom, že by se rozdávaly prémie za oslavné komentáře Seznamu (to by jich tady bylo MNOHEM více :-))). Není tedy "blbec" spíš ten, kdo jako fanoušek Seznamu vystupuje jen tajně? A vůbec, proč by tady měl být někdo za svůj názor označován za blbce?
V tomto případě bylo označení za blbce navíc ne pro samotný názor, ale pro hodně průhlednou snahu utajit svůj vztah k Seznamu (vystupování jako fanoušek, označování Seznamu nikoliv jako "my", ale jako "oni").
Váš názor Vám neberu, ale ostatním dodám - z první formulace je zřejmá osobní zainteresovanost na názoru, zatímco v té druhé je záměrně skrývaná (proč, snaží se snad diskutující vyvolat dojem, že má nezávislý pohled na věc?).
Ne, jako blbec vypadá ten, kdo se snaží vystupovat jako fanoušek Seznamu a přitom mu nedochází, že všichni vidíme, že pro Seznam dělá a tudíž je jeho názor SILNĚ ovlivněn, ne-li zkreslen. Kdyby na férovku napsal - dělám pro Seznam a myslím, že to tu děláme lépe než Google, je to naprosto OK. Ale schovávání zaměstnance za fanouška je známka debility. A neschopnost poznat, kdy je člověk za blbce, také o něčem svědčí.
Zaměstnanec má zakázáno "fandit" značce, produktu, nebo společnosti pro kterou pracuje? (: Fakt, že v Česku jsou lidi v práci spíše zpruzení, že vůbec musí něco dělat, ale obecně nevidím nic špatného na tom, že člověk má rád svou práci. Nebo vy ano?
No přiznám se, že si tu připadám jak na diskuzi ve zvláštní škole. Samozřejmě, že zaměstnanec nemá zakázáno fandit své firmě, ale je dost nefér onu firmu rádoby nenápadně opěvovat.
To fakt nevidíte rozdíl mezi tím, když zaměstnanec Seznamu řekne "myslím, že to v Seznamu děláme lepší než u Googlu" oproti rádoby anonymnímu pochválení třetí strany "firmě Seznam fandím, dělají to opravdu dobře"?
Vždy jsem si myslel, že netové diskuze mají obrovskou výhodu, že jsou psané, tudíž nikdo nemůže tvrdit, že se přeslechl, že tomu nerozuměl apod. Může si příspěvek přečíst v klidu a třeba 20x, než ho pochopí. Přesto vy z kritiky pseudoanonymního vychvalování Seznamu uděláte to, že člověk ma zakázáno fandit firmě, pro kterou dělá.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).