Hlavní navigace

Názor k článku Dva agresivní formáty internetové reklamy, aneb jak znechutit uživatele od Milan Hronec - v únoru jsme například slovo okno (skloňujeme ,...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 22. 3. 2007 1:02

    Milan Hronec (neregistrovaný)
    v únoru jsme například slovo okno (skloňujeme , časujeme )mohli podtrhnout 1.340.242 x
    myší by na toto slovo uživatelé najeli cca 200.000 x
    když se otevře bublina tak uživatel nekouká na nic jiného na obrazovce než na tuto bublinu - kde pak je "bannerová slepota"
    vidí název firmy , fotku produktu popis

    tzn za jeden měsíc můžu se svým zbožím oslovit 200.000 lidí
    člověka za halíře , klik za korunu

    já chápu že Vám takeit.cz vadí , ale fakt nemůžu za to že na co sáhnem ze všeho tečou prachy ...
    asi to bude prokletí
    sorry