Nechci zbytecne dotirat, ale odstavec 5, konec - "bolestne porodni bolesti" je mooc dobry. To po autorovi clanek jiz NIKDO necte? Asi ne, jinak by zaskobrtnul stejne jako ja. Kdysi byvalo ze clanek pred vytistenim prosel 3 korekturami, ale doba je jiz jina...
Upozornuji, ze to neni vycitka autorovi, clanek je IMHO mooc dobry a chyby delame vsichni, je to vycitka redakci nebo jak tomu ted vlastne rikate...
IMHO mate pravdu Vy i autor clanku. Klient je ve vetsine pripadu skutecne ten posledni kdo vam SAMOSTATNE rekne co chce. Vetsinou je schopen rozlisit co chce a co nechce, mezi dvema nebo vice konkretnimi alternativami, ovsem velmi zridka Vam to predem presne nadefinuje.
Dobra agentura by mela volit takove metody (napr. navodne otazky, od obecnejsich ke konkretnejsim), ze kterych bude mit dotazovany vyber. Ovsem aby tyto otazky mohly vymyslet, velmi casto je nutne pouzit Vami zminenych "zastupnych indicii".
V clanku pisete, ze klient je ten posledni, kdo Vam presne rekne, co chce.
Neni to prehnane?
A kdo by to mel vedet lip?
A z tohoto predpokladu take plyne ona velmi nizka ucinnost reklam vzhledem k jejich cene, tedy jak pisete cena/vykon.
Myslim, ze je to proto, ze se klienta nedokaze nikdo radne zeptat a neda mu sanci se radne vyjadrit.
Agentury zjistuji ze zastupnych indicii, co ze to ten klient chce a co do budoucna zamysli mysto toho, aby se primo zeptaly.
Neni v tomto zakopany pes?
Je to to same, jako hadat z kavove sedliny.